כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
אסון בכביש

התאונה הקטלנית בבנימין: שלושת החסידים חזרו מתפילה בקברי צדיקים - ונהרגו

שלושת ההרוגים בתאונה, יחד עם כמה מחבריהם שנפצעו, עשו את דרכם לירושלים בחזור מתפילה בקברי צדיקים בשומרון | כוחות ההצלה חילצו את הנפגעים שנלכדו ברכב, ביניהם נער כבן 16 במצב קשה | אלו שמות הנפגעים לתפילה

התאונה הקטלנית בבנימין: שלושת החסידים חזרו מתפילה בקברי צדיקים - ונהרגו
זירת התאונה צילום: זק"א

ההרוגים בתאונה הקטלנית הלילה בבנימין הם שלושה צעירים מחסידות ברסלב, שהיו בדרכם מתפילה בקבר יוסף שבשכם ובקברי אלעזר ואיתמר הנמצאים בכפר עוורתא שבשומרון.

השלושה נסעו בכביש 60 סמוך ליישוב גבעת אסף. מסיבה שטרם ברורה, נהג הרכב איבד שליטה, התנגש במעקה הבטיחות והתהפך לוואדי. כוחות גדולים של הצלה וכיבוי אש הוזעקו לזירת את התאונה וחילצו את הנפגעים.

בנוסף לשלושת ההרוגים, צעירים כבני 20, בתאונה נפצעו נער בן 16 במצב קשה עם חבלות בראש ובחזה ו-2 במצב בינוני, גבר כבן 30 עם חבלות בראש ובבטן ונער כבן 15 עם חבלת ראש. נא להתפלל לרפואת הפצועים דוב בן שרה ויוסף בן ברכה לאה.

"מדובר בתאונה קשה ביותר בה ככה"נ רכב שהתנגש במעקה בטיחות הדרדר לוואדי סמוך", סיפר  פארמדיק מד"א נדב טייב. "כשהגענו למקום ראינו את הרכב שהיה עם פגיעות פח קשות ובסמוך לו שכבו הפצועים. 3 גברים צעירים כבני 20 היו מחוסרי הכרה ללא דופק וללא נשימה ביצענו בהם בדיקות רפואיות אך לצערנו הפציעה שלהם הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותם".

"פצוע נוסף", לדבריו, "נער כבן 16 שנלכד בתוך הרכב היה מחוסר הכרה עם חבלות קשות בעיקר בפלג גופו העליון, תוך כדי פעולות החילוץ הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א כשמצבו קשה ולא יציב. 2 פצועים נוספים מהרכב פונו במצב בינוני בניידת טיפול נמרץ של לבתי החולים כשמצבם בינוני ויציב."

 

 

 

תאונת דרכים בנימין חסידי ברסלב קבר יוסף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד