ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024
התקפה משולבת

חוסל מחבל שהיה אחראי לשיגורי רקטות כולל ב-7 באוקטובר

לוחמי אגוז חיסלו בהתקפה משולבת מחבלים שהתבצרו במבנה בחאן יונס. לוחמי צוות הקרב של חטיבת הנח״ל ממשיכים בפעילות במרכז הרצועה

חוסל מחבל שהיה אחראי לשיגורי רקטות כולל ב-7 באוקטובר
פעילות הכוחות בשטח הרצועה צילום: דובר צה"ל

כוחות אוגדה 98 ממשיכים בלחימה בדרום הרצועה בשכונות ׳חמד׳, העבסנים ובאל קרארה בחאן יונס, הורגים מחבלים בהתקלויות ומעמיקים את ההתקפות.

לוחמי יחידת אגוז שבעוצבת הקומנדו ניהלו ביממה האחרונה חילופי אש עם חולייה של שבעה מחבלים שהתבצרו במבנה בשכונת ׳חמד׳. בהתקפה משולבת מהאוויר והפעלת סיר לחץ על המבנה, הלוחמים חיסלו מספר מחבלים בירי. מיד לאחר מכן, הלוחמים הכווינו כלי טיס שתקף וחיסל את יתר החולייה. כמו כן, לוחמי יחידת מגלן איתרו והחרימו אמצעי לחימה בשכונה.

כוחות חיל האוויר תקפו והרגו מחבל שהיה אחראי לשיגורי רקטות רבים לעבר שטח מדינת ישראל, כולל במהלך ה-7/10. בנוסף, בהכוונת מרכז האש של אוגדת עזה ביצע החיל תקיפות נרחבות במרחבי היערכות אויב בדיר אל באלח והשמיד תשתיות טרור רבות בהן פירים מבצעיים, עמדות שיגור נ"ט ונקודות כינוס של מחבלים.

צוות הקרב של חטיבת הנח״ל ממשיך בלחימה במרכז הרצועה. מכלול האש החטיבתי זיהה מחבל עם חפץ חשוד בידו נכנס לבית המוכר כבית פעיל חמאס בסמוך לגזרת הכוחות, והכווין מטוס קרב שתקף וחיסל אותו.

מלחמת חרבות ברזל חאן יונס השביעי באוקטובר חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד