כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
כולל אולם תצוגה

סוף סוף: טסלה פותחת מרכז שירות ענק בנתניה

המרכז אשר שוכן ברחוב הקדר 39 בנתניה יספק ללקוח לראשונה חוויית שירות מלאה, אולם תצוגה, נסיעות מבחן, יועצי מכירות ויועצי שירות

סוף סוף: טסלה פותחת מרכז שירות ענק בנתניה
המרכז החדש של טסלה בנתניה צילום: טסלה

כשלוש שנים חלפו מאז שטסלה חנכה את מרכז השירות שלה בפתח תקווה, אך כעת היצרנית חושפת, לשמחת אלפי בעלי מכוניות, את מרכז טסלה הראשון בישראל.

בניגוד למרכז השירות של טסלה אשר נחנך כבר בפתח תקווה, המרכז החדש בנתניה כולל הרבה יותר שירותים, כמו למשל אולם תצוגה למכוניות החשמליות של היצרנית וגם מחלקה שתעסוק בטרייד אין.

לפי טסלה, המרכז אשר שוכן ברחוב הקדר 39 בנתניה יספק ללקוח לראשונה חוויית שירות מלאה, כלומר אולם תצוגה, נסיעות מבחן, יועצי מכירות ויועצי שירות - וגם כמובן מרכז לטיפולים ברכב.

לפי הודעתה של טסלה, שעד כה מכרה את המכוניות שלה באתר החברה או באמצעות סוכנויות "פופ אפ" שהוקמו ברחבי הארץ אבל לא היו קבועות, באולם הנתנייתי החדש יוצגו טסלה מודל Y, טסלה 3 ששודרגה לאחרונה ודגמים נוספים של היצרנית. אולם התצוגה, כך מדגישים בטסלה, כבר נפתח ואילו מרכז הטיפולים יפתח בקרוב.

לצד הודעת טסלה על הקמת המרכז החדש יש עוד הודעה משמחת: רשת עמדות הטעינה של טסלה, עמדות ה"סופרצ'ארג'ר, הולכת ומתארכת. לפי היצרנית, לפני שנתים בישראל היו רק 6 מיקומי סופרצ'ארג'ר. כיום יש 22 מיקומים אבל ממש בימים הקרובים החברה תחגוג עוד עמדה חדשה, מה שיביא את מספר העמדות הכולל ל 23. הכמדה החדשה תיפתח בכרמיאל ובכל יגיע מספר העמדות בכל מיקומי טסלה ברחבי הארץ ל 200 עמדות.

 

 

 

 

נתניה טסלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד