י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

חרדים רבים השתתפו בהרצאה של איש התקשורת שרון גל על כלכלה ותעסוקה

מה הקשר בין עולם התקשורת לעולם הכלכלה והתעסוקה? את התשובה לכך קיבלו כ-200 משתתפי אירוע 'ליל שישי' ייחודי שנערך במרכז כיוון בירושלים תחת הכותרת "כלכלה, תקשורת ומה שביניהם".

חרדים רבים השתתפו בהרצאה של איש התקשורת שרון גל על כלכלה ותעסוקה
הרצאה מרתקת צילום: יח"צ

את האירוע הוביל איש התקשורת הבכיר שרון גל, שהגיש בעברו רצועות שידור כלכליות וכיום מגיש את המהדורה המרכזית ב'עכשיו 14'. גל, הוביל את המשתתפים במסע מהיר שהחל בנתונים מאקרו כלכליים הנובעים מהטלטלות שעוברת הכלכלה העולמית, ועד להשפעה על הכיס של כל אחד ואחד מהנוכחים, וההזדמנויות התעסוקתיות שעולות בעידן של שינויים כלכליים.

בהרצאה מרתקת, תיאר גם את השפעת הקורונה, משבר האינפלציה, מלחמת אוקראינה רוסיה, המלחמה בעזה והמתקפות של החות'ים על הכלכלה. גל הסביר כיצד משתנה עולם התעסוקה בעקבות אירועים אלה, ואילו משרות חדשות נוצרות המאפשרות את הגברת ההשתלבות בשוק העבודה. "אם ניקח כדוגמה את הצורך של הצבא בחימוש מהיר, הרי ברור שיפתחו עוד קווי ייצור במפעלים המייצרים נשק וזה מצריך ידיים עובדות ברמה גבוהה", המחיש גל.

בחלקו השני של האירוע, נערך דו שיח מרתק בין גל ליועץ התקשורת בנימין ליפקין על נושאים אקטואליים, וכיצד כל אחד מהנוכחים יכול להשתמש במגוון רעיונות כדי לקדם את האופק התעסוקתי שלו ולהגיע לפרנסה מכובדת. השיחה עסקה גם במקומם של צעירים חרדים בעולם התקשורת וכן בתקשורת בין אישית בין מעסיק למועסק.

הפולמוס האקטואלי-תעסוקתי בין המשתתפים לאיש התקשורת, נמשך גם בתום ההרצאה והדו שיח המרתק. בסיום האירוע לצד כיבוד ליל שישי עשיר, נערכו במקום אבחונים תעסוקתיים וייעוץ אישי וכן ניתנו שוברי הנחה לשירותי המרכז.

מנכ"ל מרכז כיוון אלעזר אצור: "על רקע המצב הכלכלי והביטחוני, אנו עדים לעליה גוברת בביקוש לפרנסה מכובדת. מרכז כיוון מספק מענים איכותיים לקהל המתעניין בכניסה לשוק העבודה, זאת במטרה להנגיש את האפשרויות הרבות להשתלבות בתעסוקה איכותית. התגובות לאירוע מלמדות כי הציבור החרדי מעוניין בהשתלבות גם בצמתים בעלי השפעה על כלל הציבור הישראלי".

קמח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד