כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
לחשוב גבוה

איזה תחום במקצועות הבנייה הופך למבוקש מאוד במגזר החרדי?

עם שעות לימוד נוחות, תנאי שכר מעולים והשמה מובטחת, ענף עוזרי הבטיחות הופך לתחום מבוקש בישראל בכלל ובמגזר החרדי בפרט • מה כוללת העבודה? וכיצד תוכלו להתמקצע בתחום במהירות? על כך ועוד בכתבה שלפניכם

איזה תחום במקצועות הבנייה הופך למבוקש מאוד במגזר החרדי?
עוזר בטיחות בנייה צילום: שאטרסטוק

בשנים האחרונות נפתחות בפני המגזר החרדי אפיקי תעסוקה רבים ומגוונים, המותאמים לאורח החיים השמרני של החברה החרדית, הן בשלב ההכשרה והן בשלב ההשתלבות במשרה בפועל.

אחד המקצועות המפתיעים והמסקרנים שחווים עליית מתמדת במדד הפופולריות במגזר החרדי, הוא תחום עוזרי הבטיחות באתרי בנייה. ענף צעיר יחסית, שמזמן לפתחו אנשי מקצוע מעשיים, בעלי אחריות וכושר התנהלות בשטח.

השאירו פרטים למידע נוסף אודות מסלול לימודי עוזרי בטיחות>>>

ארגון 'לעבדה' המוביל בהכשרה, תעסוקה ופרנסה לבני המגזר החרדי יוצא בתוכנית יוקרתית ומבוקשת שנותנת הזדמנות אמיתית לפרנסה ברווח בתחום עוזרי הבנייה, עם לימודים ממוקדים, אשר בסיומם תזכו לתעודה מבוקשת והשמה מובטחת.

אורך הלימודים הוא כחודשיים בלבד, 3 פעמים בשבוע בשעות הערב ואינם דורשים ידע לימודי מוקדם!

לאחר הלימודים, תלמידי הקורס ישתלבו במשרות עוזרי הבטיחות בכל רחבי הארץ בהתאם לביקוש והתאמה אישית, כשניסיון העבר מלמד על אחוזי השמה והצלחה גבוהים במיוחד.

לחשוב גבוה

אז מה כולל בעצם תפקידו של עוזר הבטיחות? עוזר הבטיחות מסייע למנהל העבודה לממש את אחריותו לשמירת הבטיחות בעת הקמת מבנים, לרבות הדרכת עובדים, ווידוא שאין באתר פועל שאינו בגיר ומעקב שוטף אחר התנהלותו התקינה של מיזם הבנייה.

"תפקיד עוזר הבטיחות, דורש אחריות רבה והוא מספק מאוד", משתף אותנו אחד מבוגרי הקורס. "אתה חוזר בסוף היום שבע רצון, עם תחושה טובה וגם עם שכר מכובד ביותר ואפשרויות קידום בלתי מבוטלות".

הנהלת ארגון לעבדה מסרה: "לעבדה פועל בשנים האחרונות במגוון דרכים על מנת להסיר חסמים העומדים בפני בני החברה החרדית, לרבות קורסים במגוון רחב של תחומים, סיוע בהשמה והתאמת המשרות מול המעסיקים השונים. כך אנו בונים גשרים תעסוקתיים נחוצים, במטרה לאפשר למשפחות חרדיות רבות להתפרנס בכבוד. ענף עוזרי הבטיחות הוא תחום דגל שעוזר לנו לממש את החזון שלנו".

השאירו פרטים למידע נוסף אודות המסלול המיוחד>>>


לעבדה עוזרי בטיחות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד