כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
קצרה ועוצמתית

רעידת אדמה הורגשה בצפון: "היה מפחיד, הרגשנו סחרחורת"

מהמכון הגאולוגי נמסר כי רעידה בעוצמה 3.8 הורגשה באזור עמק החולה-כינרת. לא דווח על נזק או נפגעים

רעידת אדמה הורגשה בצפון: "היה מפחיד, הרגשנו סחרחורת"
אילוסטרציה צילום: pixabay

רעידת אדמה הורגשה היום (רביעי) בצפון הארץ. מהמכון הגאולוגי נמסר כי רעידה בעוצמה 3.8 הורגשה באזור עמק החולה-כינרת. תושבים בחיפה, טבריה, צפת דיווחו כי הרגישו את רעידת האדמה.

בעקבות הרעש הופעלו אזעקות בכמה מוקדים ברחבי עמק הירדן. לא דווח על נזק או על נפגעים.

המכון הגיאולוגי מסר כי רעידת האדמה הורגשה בעומק של כ-17 ק"מ בשעה 12:50. דיווחים על רעידה התקבלו גם מאזור חדרה, מודיעין והוד השרון.

עודד מוסקוביץ (47) מטבריה סיפר ל-Ynet: "הייתי בעבודה וראיתי בקבוק של מים מינרליים זז, ומיד הבנתי שזו רעידת אדמה. זה היה מפחיד. אשתי הייתה בבית וחשה סחרחורת אבל הכלבים לא נבחו. אני טברייני ותיק וכבר רגיל לרעידות האלה, הרעידה הייתה קצרה ועוצמתית".

רויטל גולן חגי מחדרה סיפרה לווינט: "כל הבניין זז. אני גרה בקומה השישית ועובדת מהבית. הבניין החל לרעוד פתאום, ממש זז מצד לצד. המנורות בתקרה התנדנדו וכל הרהיטים זזו. במזל כלום לא נשבר. זה היה מפחיד ונמשך זמן ארוך. כשהבנתי שזו רעידת אדמה רצתי לממ"ד וישבתי בו מספר דקות עם דלת פתוחה. עכשיו אני חוששת מרעשי משנה".

אייל מדרום הגולן אמר גם הוא לווינט על הרגעים המפחידים. "אצלי במשרד הכל רעד. חשבתי שזה בום על קולי בעקבות המלחמה, אבל מסתבר שזו רעידת אדמה".

תושב מחיפה אמר: "אני בעיר התחתית והרגשתי את הכיסא שלי זז", ותושב אחר הוסיף: "מסך המחשב התנדנד".

בת אל בן דוד ציינה ל-Ynet כי הרעידה הורגשה היטב גם בחצור הגלילית. "אני עובדת מהבית וישבתי ליד המחשב. הוא התחיל לרעוד, וגם אגרטל עם פרחים התחיל לרעוד. חשבתי שאני מקבלת סחרחורת אבל ממש כל השולחן רעד. זה היה ארוך, איזה 10 שניות", אמרה.

רעידת אדמה צפון הארץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד