י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הצלחה מסחררת

האוכל היהודי עולה דרגה: מסעדת הבוטיק שכובשת את בני ברק

מסעדת קלמנ'ס הפכה לשם דבר ברחובות בני ברק • יצאנו לבדוק מה סוד הקסם של המקום, מה הוא מציע מעבר לצ'ולנט משובח, מדוע המסעדה מתאימה במיוחד לפיינשמעקער'ס ואיך מתרגמים מתכון טוב להצלחה מסחררת

 האוכל היהודי עולה דרגה: מסעדת הבוטיק שכובשת את בני ברק
צ'ולנט משובח צילום: שאטרסטוק

אם תשאלו בני ברקי ממוצע שמבין בעסקי הצ'ולנט בליל שישי בעיר, היכן הכי כדאי לאכול מנת צ'ולנט משובחת, אין ספק כי אחד המקומות הראשונים שהוא יציע לכם יהיה "הצ'ולנט של ברגר" או בשמו הרשמי "מסעדת קלמנ'ס".

קלמנ'ס השוכנת ברחוב ז'בוטינסקי פינת ר' עקיבא, שמה לעצמה מטרה יומרנית - להיות מסעדת בוטיק יהודית ונדמה כי בהחלט עומדת במשימה הלא פשוטה שהציבה לעצמה. מתחם האוכל הממוזג והנעים, מארח בכל ימות השבוע מאות מבקרים שנהנים מאווירה יהודית יוקרתית. 

מבחינה קולינרית, קלמנ'ס מציעה מגוון גדול של מנות עשירות וטעימות מהמטבח היהודי המסורתי. מלבד הצ'ולנט המפורסם בעל נוסחה מיוחדת ומעניינת שגורמת לך לקחת ביס אחר ביס מהצלחת, ניתן למצוא שם גם דגים מבושלים, תבשילי בשר עסיסיים, קוגלים ביתיים ועוד מגוון רחב של מאכלים יהודיים, לצד תוספות טעימות ומפנקות.

אולם מה שהופך את קלמנ'ס למיוחדת הוא לא רק האוכל הטעים, אלא גם האווירה המיוחדת, השירות המסור, ההקפדה להסביר בפרוטרוט על המנות ולספק התאמות לפי הצרכים המיוחדים של הסועדים. אלו הפכו את המסעדה למוקד משיכה עבור משפחות חרדיות מכובדות ואנשי עסקים מהמעמד הגבוה - "פיינשמעקער'ס" שמחפשים את האווירה המפנקת והמטעמים הגסטרונומיים שהמסעדה הפופולרית יודעת לספק.

בעל המסעדה, ר' שלמה ברגר, סבור שהסוד להצלחתו הוא השילוב בין חוויה קולינרית איכותית לאווירה יהודית אותנטית. "אנחנו מציעים חווית אוכל יהודית אמיתית במיטבה וניכר שקהל הלקוחות מוקיר אותנו על כך ומצביע על כך ברגליו מדי שבוע".

ז'בוטינסקי 34 בני ברק: פתוח ראשון - שישי

כל הבשרים בהשגחת בד"צ העדה החרדית והרב לנדאו

להזמנות: 053-313-3363

קלמנ'ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד