כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
'רבי הנני'

אסטרטגיה מנצחת: תוך שבוע מקריאתו של הרבי גייסו חסידי ערלוי כ-4 מיליון ש"ח

הצלחה לקמפיין צ'רידי 'רבי הנני' של ערלוי: 6,000 תורמים נענו לקריאתו של כ"ק האדמו"ר מערלוי וגייסו כמעט 4 מיליון ש"ח להחזקת המוסדות המעטירים ולהורדת העול מהרבי • הקמפיין בהובלת צוות אסטרטגים של חברת צ'רידי יצא לדרך בתוך שבוע מאז ביקש האדמו"ר את השתתפות החסידים

אסטרטגיה מנצחת: תוך שבוע מקריאתו של הרבי גייסו חסידי ערלוי כ-4 מיליון ש"ח
חסידות ערלוי צילום: יח"צ

למעלה מחמישה חודשים אחרי פרוץ מלחמת 'חרבות ברזל', מוסדות התורה והחסידות בארץ שבים לשתף את הציבור הרחב בזכות החזקת מוסדות התורה ולומדיה. את הכיוון החדש הובילה בהצלחה חסידות ערלוי עם קמפיין צ'רידי שגייס קרוב ל-4,000,000 ש"ח מהציבור הרחב.

הכל החל בעקבות מצבו הרפואי של כ"ק האדמו"ר מערלוי שליט"א שנחלש בתקופה האחרונה. בהנהלת המוסדות הוחלט להקל את עול החזקת המוסדות מכתפי האדמו"ר ולשתף את החסידים בעול העלויות. 

בכינוס מיוחד שערך האדמו"ר לחסידים, הוא פנה לחסידים וביקש מהם שיעמדו לימין המוסדות המפוארים ויסייעו בגיוס הסכומים החסרים. בתוך שבוע מבקשת האדמו"ר, ובהובלת צוות אסטרטגים ייעודי של חברת צ'רידי, יצא לדרכו קמפיין הגיוס החסידי הראשון בחודשים האחרונים שאף הסתיים בהצלחה רבה. 

יח"צכ"ק האדמו"ר מערלוי שליט"אצילום: יח"צ

תחת הכותרת 'רבי הנני', התגייסו 6,000 איש ותרמו 3,834,339 ש"ח למען המשך שגשוגם ופריחתם של מוסדות ערלוי. הודות לאסטרטגיה ייחודית מבית צ'רידי בשילוב כלים מעולמות הAI, הקמפיין נחל הצלחה אדירה וגייס 106% ביחס ליעד המקורי של 3,600,000 ש"ח שהוצב על ידי הנהלת המוסדות.

לדברי רפאל וואהל אסטרטג הגיוס הבכיר של צ'רידי בניו יורק שליווה את קמפיין 'רבי הנני' של חסידות ערלוי: "דווקא בתקופה לא קלה היה מרגש לראות את גובה התרומות שעמד על מעל לסטטיסטיקה הממוצעת, מה שמוכיח שדווקא המצב שבו אנו שרויים עורר את המודעות לחשיבותם של לומדי התורה, וגורם לציבור הרחב לפתוח את ליבו למטרות רוחניות וערכיות. כך שהחודשים הקרובים הם הזדמנות טובה לגיוס משאבים לחיזוק המוסדות".

צ'רידי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד