כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
במסלול "דירה בהנחה"

מאות דירות ייבנו בעיר שספגה עשרות הרוגים בטבח שמחת תורה

רמ״י משווקת היום ארבעה מכרזים חדשים, שניים במסלול ״דירה בהנחה״ לחסרי דיור בעיר אופקים | חלק מהדירות מיועדות למשפחות המגזר הדתי ובסך הכל ישווקו קרוב לאלף דירות חדשות שיענו על הביקוש למגורים בעיר

מאות דירות ייבנו בעיר שספגה עשרות הרוגים בטבח שמחת תורה
חילופי האש באופקים צילום: דוברות המשטרה

רשות מקרקעי ישראל מפרסמת, לראשונה השנה, מכרזים חדשים לבניית 934 יח"ד למגורים ושטחי מסחר, מתוכן כ-830 יח"ד במסלול "מחיר מטרה" בשכונה "חורשת האקליפטוס" באופקים.

מדובר בשיווק חדש של מגרשים בשכונה הכוללת שטחים למגורים ומוסדות ציבור (כ-20 דונם), מוסדות ומבני ציבור (כ-53 דונם), מסחר ומשרדים (כ-1.5 דונם), תיירות ונופש (כ-52 דונם), תשתית דרכים ובהם מערכת שבילים להולכי רגל ואופניים (כ-133 דונם) ושטחים פתוחים (כ-76 דונם).

איציק דנינו, ראש עיריית אופקים אמר: "אופקים חוותה ב-7 באוקטובר אירוע קשה של חדירת מחבלים, בו נרצחו 48 מתושביה. גיבורי העיר הצילו אותה מאירוע קשה וכואב אפילו יותר. 

אופקים היתה בין הערים הראשונות שחזרו לשגרה אחרי 7 באוקטובר - בחינוך, בתעשייה ובתעסוקה. בחודשים אוקטובר-נובמבר הייתה שיאנית במכירת יחידות הדיור בארץ. אנו ממשיכים לפעול כדי שהאירוע של 7 באוקטובר לא ישפיע על המשך פיתוחה של העיר. 

בשנים האחרונות שיווקנו כ-12.5 אלף יחידות דיור, והמכרז שפורסם בשכונת האקליפטוס מעיד על המשך התפתחותה של העיר. אני קורא ליזמים לבוא ולהיות חלק מהצמיחה של אופקים, ולהמשיך לפתח את העיר ביחד איתנו. אנו קשובים לכל הצרכים, ועושים הכל על מנת לעודד ולחזק את המיזמים שחשובים להם - ולהמשך פיתוחה של אופקים".

אופקים מחיר למשתכן חרבות ברזל יחידות דיור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד