כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024

כך תמצאו דלתות כניסה במבצע

החיפוש אחר דלתות כניסה במבצע הוא מובן, אבל קל מאוד לטעות בין הצעה משתלמת ובין הצעה פחות משתלמת - במיוחד כשהכותרת בקטלוג היא דלתות כניסה במבצע. אז איך אתם אמורים לדעת מתי המבצע משתלם ומתי פחות? בשביל זה אנחנו כאן, הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על דלתות כניסה במבצע

כך תמצאו דלתות כניסה במבצע
דלתות כניסה במבצע צילום: שוהם דלתות

דלתות כניסה במבצע - טווח מחירים סטנדרטי

בשביל להבין אם המחיר המוצע הוא מחיר במבצע או מחיר סטנדרט, ריכזנו לפניכם את הדברים המשפיעים על מחיר דלתות כניסה:

1.       גודל - הדבר הראשון שאתם צריכים לקחת בחשבון הוא המידות של דלת הכניסה. המידות הסטנדרטיות הן:

דלת כניסה בגודל רגיל (כנף אחת) תהיה ברוחב של 80 ס"מ. דלת כנף וחצי (צד אחד קבוע) יהיה ברוחב של כ-1.50 מטר, לעיתים פלוס מינוס 10 ס"מ לכאן ולכאן. דלת עם שתי כנפיים תהיה ברוחב של עד 2.15 מטר

ושתיהן נפתחות - שימו לב שכל הדלתות מגיעות בגובה סטנדרט של 2 מטר, גם כאן הגובה יכול להיות דינמי.

2.       חומר - מבחינת חומר לא קיימות יותר מדי אפשרויות, האפשרויות הקיימות הן עץ או פלדה (לעיתים מכונה גם ברזל). הבחירה בסוג החומר משתנה לא רק ביחס למחיר, אלא גם בהתאם לקו העיצובי שבחרתם. דלתות עץ נפוצות בעיקר בבתים פרטיים או מבנים שבחרו עיצוב קלאסי כפרי. המחיר של דלתות פלדה יהיה נמוך מאשר דלתות עץ כמעט בכל מצב.

3.       עיטורים - בחרתם לעצב בצורה מהודרת את הדלת שלכם? המחיר אותו תשלמו יתייקר. שימו לב, העיטורים יכולים להגיע כחלק מעיצוב הדלת או בתור תוספת לבחירתכם. העיטורים יכולים להיות סורגים בעיצוב ייחודי, זכוכית, חיפויים ועוד אפשרויות רבות אחרות.

בנוסף לדברים שציינו חשוב לקחת בחשבון את מנגנון הנעילה שהוא גם משפיע עיקרי על המחיר וכמו כן, חשוב לקחת בחשבון עלויות התקנה שלרוב לא יהיו כחלק מהמבצע. המחיר של התקנת דלתות כניסה משתנה ונע בטווח המאות שקלים בודדים כאשר אתם מבצעים את ההתקנה תחת החברה ממנה רכשתם את דלת הכניסה.

מהם היתרונות של דלתות כניסה במבצע?

היתרון הראשון של דלתות כניסה במבצע הוא כמובן המחיר. דלתות כניסה שאינן במבצע לרוב ינועו בטווח של 1,500 ש"ח ועד 3,000 ש"ח ויותר. מצד אחד אנחנו לא רוצים לשלם הרבה ומצד שני אסור להתפשר על דלת הכניסה גם מבחינת העיצוב וגם ביטחון. היתרון של דלתות כניסה במבצע הוא שאנחנו יכולים גם לעצב את הדלתות בצורה שנוחה לנו (עיצוב בהתאמה אישית) וגם שאנחנו לרוב נקבל חבילה מלאה הכוללת התקנה. דלתות כניסה במבצע יהיו במחיר מופחת ממה שציינו ביחס לדגם הנבחר, לרוב בשיעור של 15% ומעלה. לא פשוט למצוא דלתות כניסה במבצע, אבל אם כבר מצאתם חשוב לבדוק היטב מה אתם מקבלים ולא לפספס את ההזדמנות.

קנייה דרך חברה אמינה

אנחנו יכולים לראות בקלות שקל לבחור דלת לא מתאימה בגלל חוסר ידע והבנה של הפרמטרים המשפיעים על המחיר. מכיוון שלא כל אחד מתכוון לחקור בצורה מעמיקה את דלת הכניסה ואת כל החוקים העומדים מאחורי הבחירה, הדרך החכמה ביותר היא לבחור בחברה מקצועית עם מוניטין מעולה. חברות אלו כבר מקלות עליכם בצורה משמעותית וסביר להניח שלא תקבלו "חתול בשק". לכן, אם אתם מתקשים לוודא שהמבצע הוא באמת איכותי, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לחקור מעט על החברה המציעה ואם היא עונה לדרישות, הספק הרבה פחות גבוה.

המאמר נכתב באדיבות על ידי שוהם דלתות - https://shoham-doors.com

דלתות לבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד