כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

עם המאפים המתוקים של אסם תקבלו משלוח מנות מושלם!

חפשו על המדפים את המוצרים החדשים: מיני שוקוציפס ממולאות בקרם בטעם שוקולד, מיני עוגיות ממולאות במילוי קרם בטעם שוקולד ועוגיות שוקוצ'יפס עם קרם בייגלה

עם המאפים המתוקים של אסם תקבלו משלוח מנות מושלם!
המאפים המתוקים של אסם צילום: יח"צ

פורים בפתח ואתם כבר מתכננים את משלוח המנות המושלם לחברים ובני המשפחה האהובים שלכם.

לכבוד פורים אסם נסטלה משיקה טעמים חדשים לעוגיות האהובות והמצליחות: מיני שוקוציפס ממולאות  בקרם בטעם שוקולד, מיני עוגיות ממולאות במילוי קרם בטעם שוקולד ועוגיות שוקוצ'יפס עם קרם בייגלה.

עוגית מיני של אסם היא עוגייה קטנה מאוד וטעימה במיוחד המציעה חוויית אכילה חדשה וחטיפית.

לאחר בדיקות שערכה אסם בקרב הצרכנים, נוכחה לראות כי יש חיבה מיוחדת לשילוב של מילוי מתוק בתוך מאפה ובפרט בטעם שוקולד. העוגיות הממולאות מביאות חווית אכילה כייפית ומתוקה יותר עם המילוי של השוקלד המשולב בעוגיה.

עוגיות שוקוצ'יפס עם קרם בייגלה הן שילוב מיוחד של טעמים שיוצר לאחר שבשנים האחרונות הקהל הישראלי הביע את אהבתו לטעם הבייגלה. אסם-נסטלה זיהתה את הפוטנציאל והחליטה למנף את אהבת הישראלים לטעם הביגלה ולשלב אותו בעוגיות השוקוצ'יפס האהובות.

לדברי ליאור עזרי, מנהל פעילות המאפה באסם-נסטלה:  "הצרכן הישראלי מאוד אוהב את סדרת העוגיות של אסם ומחפש את הריגוש הבא בדמות טעמים, מרקמים וצורות חדשות. העוגיות של אסם אהובות במיוחד והן מלוות אותנו לאורך היום,  בין אם כנשנוש קטן ליד הקפה, לאירוח של חברים או בטיולים משפחתיים.  

החדשנות הפעם מתמקדת במילויים חדשים שגילינו שהצרכנים אוהבים ומבקשים. עוגיות מיני ועוגיות שוקוצ'יפס אסם במילוי ששוקולד וקרם בייגלה מציעות חווית אכילה חדשה מרגשת ומתוקה יותר ואין מתאים מהן לשילוב מתוק וטעים במיוחד לקבלת משלוח מנות מושלם.

אנו בטוחים שהצרכנים הישראלים יאהבו את השילוב המיוחד של המילויים החדשים,  וימשיכו לטעום ולהתרגש איתנו מכל טעם חדש בעוגיות האהובות".

כשרות:  בד"ץ העדה החרדית

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.

אסם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד