כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
הצלחה מעבר למשוער

איך אפשר לרכוש דירה עם מאות אלפי שקלים בודדים?

לאור ההצלחה של מחזורים קודמים שהפכו רבים ליזמים ולאנשי נדל"ן מומחים, במרכז העסקים החרדי 'ביזמקס' בירושלים, משיקים בימים אלו מחזור נוסף לקורס יזמות והשקעות נדל"ן המותאם לגברים חרדים

איך אפשר לרכוש דירה עם מאות אלפי שקלים בודדים?
דירה צילום: Lior Mizrahi/Flash90

עולם השקעות הנדל"ן בישראל מגלגל מיליארדים רבים בכל שנה ומסיבה זו מהווה תחום הנדל"ן מקור פרנסה משמעותי ליזמים רבים.

גם בציבור החרדי בישראל כבר מבינים את הפוטנציאל הקיים. לאור העובדה שרבים תרים אחר מקור השקעה על מנת לדאוג לעתיד ילדיהם, לרבות מימון חתונה ודירה עבורם, נמצא כי השקעת נדל"ן היא לא רק בגדר המלצה כלכלית כדאית, אלא אף הכרחית ביותר עבור מי שחושב כיצד לכלכל את ביתו בצורה נבונה.

אולם איך עושים את זה נכון? וכיצד מניעים את הכסף בצורה חכמה בתוך שוק הנדל"ן? מרכז ביזמקס - מתחם עסקים וחדשנות ראשון מסוגו לגברים חרדים תושבי ירושלים, קורא לציבור החרדי להשתתף במחזור הרביעי של קורס השקעות נדל"ן בו תלמדו איך עושים את זה נכון מההתחלה ונמנעים מטעויות קריטיות.

לחצו כאן וקחו חלק בקורס האגדי>>>

את הקורס מובילים מומחים בתחום בעלי 30 שנות ניסיון בליווי רוכשים שיעניקו ייעוץ להזדמנויות השקעה.

הקורס מתמקד בשילוב בין היכולות היזמיות והפיננסיות, תוך שימת דגש על הבנת השוק, ניתוח סיכונים, ואיתור הזדמנויות השקעה מוצלחות. במהלך הקורס, ילמדו המשתתפים כיצד לזהות, לנתח ולנצל את הפוטנציאל הנסתר בנכסי נדל"ן.

בסיום הקורס, המשתתפים יהיו מצוידים ביכולות ייחודיות לזיהוי, ניתוח וניהול פרויקטים של נדל"ן, תוך יצירת ערך מוסף ומקסום תשואות ההשקעה. מסיימי הקורס הופכים ליזמים ומשקיעים יעילים, שמסוגלים להתמודד עם אתגרי השוק וליצור הזדמנויות חדשות בעולם הנדל"ן.

הקורס ייפתח בחודש אדר ב' ויתקיים בימי שני בשעות הערב במתחם 'ביזמקס' ובמקביל גם יהיה ניתן להשתתף בזום. במשך 15 מפגשים יכירו המשתתפים לעומק את תחום הנדל"ן וכלל ההזדמנויות שבו + סיור שטח לאיתור הזדמנויות קיימות בשוק.

במקביל לקורס, תיפתח בקרוב בביזמקס חממה ייעודית לעוסקים בתחום הנדל"ן. במסגרת החממה ייערכו מפגשי נטוורק ומפגשים מקצועיים ולימודיים שיאפשרו למשתתפים ליצור שיתופי פעולה עם החברים.

"אנחנו כל העת משפרים ומדייקים את תכנית הלימודים במטרה להעניק את מירב הערך והכלים ליזם המתחיל בשוק הנדל"ן", מספר דניאל כהן מנהל הפעילות של מרכז העסקים ביזמקס. "במהלך הקורס המשתתפים ילמדו מהמומחים בתחום באופן מקיף את שלל ההזדמנויות הקיימות בשוק הנדל"ן ויצאו עם כלים חשובים שישנו את התודעה שלהם בכל הנוגע לכלכלה וניהול".
 

ביזמקס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד