י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מסלול להמראה

פריצת דרך בעולם התעסוקה: כך חרדים יוכלו להשתלב בתעשייה האווירית

בשורה משמעותית בתחום התעסוקה לחרדים - מסלול לימודים יוקרתי להנדסאי 'מכטרוניקה', ‬‬המשלב הכשרה והתמחות במכונות עם ‬אלקטרוניקה, יוביל חרדים בעלי כישורים לאחד מהתפקידים הנחשקים ביותר בשוק העבודה של 2024, לצד מימון לימודים, מלגות קיום למתאימים והשמה מובטחת! • כל הפרטים

פריצת דרך בעולם התעסוקה: כך חרדים יוכלו להשתלב בתעשייה האווירית
מטוס צילום: שאטרסטוק

מכללת אורט ירושלים, עמותת ידידי עתידים, התעשייה האווירית ומנועי בית שמש משיקים מסלול לימודים יוצא דופן למגזר החרדי: הנדסאי מכונות בהתמחות 'מכטרוניקה' - מכונות בשילוב אלקטרוניקה.

רוצים לשמוע עוד? השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם>>>

התוכנית החדשנית מעניקה ידע נרחב במערכות טכנולוגיות מתקדמות ותאפשר להשתלב בתעשייה המודרנית, באמצעות היכרות מעמיקה של שילוב מערכות המאפיין את כל תחומי התעשייה, כולל עיבוד מתכות, פלסטיקה, רובוטיקה, כלי תעופה, תחבורה ועוד.

בוגרי התוכנית אשר יסיימו אותה בהצלחה, יקבלו תעודת דיפלומה של הנדסאי, המוענקת בחסות מה"ט ויוכלו להשתלב בתפקידים מרתקים בתחום הטכנולוגיה כגון: תכנון ופיתוח, תפעול ותחזוקה של מערכות משולבות, בקרה של תהליכי הייצור השונים, אבטחת איכות ועוד.

המסלול הייחודי שיתקיים בבית שמש, זוכה לליווי של ארגון ׳לעבדה׳ המקפיד על חדשנות בתעשייה, בהתאמה מלאה לציבור החרדי.

'לעבדה' מתהדר במספר יתרונות מובהקים לעומת עמותות ההכשרה השונות, כולל דאגה לסבסוד מלא של הלימודים, לצד מלגות קיום משמעותיות למתאימים. אולם הבידול המרכזי הוא הבטחה להשמה אותה הם מצליחים ליישם הלכה למעשה, עם מאות קבלות של בוגרים מצליחים במגוון רחב של תחומים.

גם למשתתפי המסלול ב'מכטרוניקה' ממתינות משרות נחשקות בתעשיית התעופה - מנועי בית שמש והתעשיה האווירית, בהן הם יוכלו למלא שורה של תפקידים מסקרנים ולקחת חלק בייצור ופיתוח מוצרים תעופתיים, יבשה וים, מערכות ביטחוניות וצבאיות, סייבר, מוצרי אלקטרוניקה שונים ואף פיתוחים המעניקים פתרונות למערכות תעופה בחלל.

"בעידן בו התעשיות החדשניות ממשיכות להתפתח בקצב מסחרר, יוזמות כמו מסלול המכטרוניקה לחרדים הן ברכה לכלכלה הישראלית", מסרו מנהלי מיזם הלימודים הייחודי. "שילוב של כוח אדם איכותי בתחומי העתיד מתוך החברה החרדית, הוא בשורה גם עבור הקהילה החרדית, אבל בעיקר לשוק העבודה הישראלי שיהנה מהכישרונות שצומחים בתוך אוכלוסייה זו. מה שיאפשר לישראל לשמור על מעמדה כמובילה עולמית בהיבט של קידמה וחדשנות".

רוצים לשמוע עוד? השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם>>>

לעבדה מכטרוניקה הנדסאי מכונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד