ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

מאוחדת השיקה מוקד שבת לטובת תושבי ביתר

הישג מרשים לראש עיריית ביתר מאיר רובינשטיין: מאוחדת השיקה מוקד שבת רפואי מתקדם לטובת תושבי ביתר • צפו

מאוחדת השיקה מוקד שבת לטובת תושבי ביתר
שלומי כהן

תושבי ביתר עילית לא ידרשו להיטלטל לבתי חולים בשבת על מנת לקבל טיפול רפואי ראשוני. זו הבשורה המרנינה שהתקבלה אצל תושבי העיר, עם השקת מוקד השבת של מאוחדת שיפעל מידי שבת וחג משעת סגירת המרפאות ביום שישי ועד צאת השבת ברציפות.

החל מהשבת - עשרות אלפי תושבי העיר ביתר עילית יזכו מעתה לטיפול רפואי ראשוני בעת הצורך בשבתות ובחגים במוקד החירום שפתחה מאוחדת. במוקד השבת יינתן מענה ע"י רופא משפחה, רופא כירורג לטיפול בפציעות וחתכים, וכן שירותי מוניטור נשים שאת תוצאותיו יאבחן רופא נשים כונן.

יש לציין, כי עד עתה לא היה קיים בעיר מענה חירום רפואי מקומי רצוף לאורך כל שעות השבת והחג. כעת, לאור שיתוף פעולה בין עיריית ביתר עילית להנהלת מאוחדת, נפתח המוקד המשודרג, שיפעל רצוף משעות הצהריים בערב שבת עד צאת השבת.

בטקס חגיגי ומרשים שנערך באולם מועצת העיר, לרגל חנוכת המוקד, השתתפו רבני העיר הגאון רבי דוד צבי אורדנטליך והגאון רבי יעקב תופיק, חברי בד"ץ ביתר ועוד ועוד עשרות מרבני העיר, דיינים ומורי הוראה, לצד ראש העיר, מחזיק תיק הבריאות וחבר הנהלת העיר הרב חיים ויסברג, מ"מ רה"ע, סגנים ובכירי העירייה.

בנוסף השתתפו מביאי הבשורה והאחראים להקמת המוקד, מנכ"ל מאוחדת מר זאב וורמברנד, מנהל מחוז ירושלים מר טל שאול, מנהל תחום פרויקטים ויועץ למנכ"ל מאוחדת - ד"ר דוד מורל, מנהל השיווק במחוז ירושלים הרב משה ברים, מנהל המרחב מר תומר זקן ובכירים נוספים.

במהלך האירוע דנו ראשי מאוחדת עם רבני העיר ומורי ההוראה על שיתוף הפעולה בנושאי רפואה והלכה, כשהרבנים מדגישים את האוזן הקשבת מצד הנהלת מאוחדת.

מנכ"ל מאוחדת מר זאב וורמברנד אמר בדברים שנשא: "מאוחדת שמה דגש לשרת את כל לקוחותיה ובפרט את האוכלוסייה החרדית שמאוחדת היא המבטחת את רוב רובו של ציבור זה, בצורה הטובה והראויה ביותר. מאוחדת קשובה לצרכי הציבור ולרבנים. במאוחדת מבינים כי השקט הנפשי של ציבור שומרי התורה והמצוות, גם בשבת ובחג הוא חשוב, ולכן ראינו חשיבות בהקמת המוקד שיפעל ברציפות".

המרא דאתרא הגאון הרב דוד צבי אורדנטליך הודה בדבריו למאוחדת על היוזמה, ואמר: "מאוחדת ידועה כמי שעושה רבות בתחום הרפואה למען תושבי ביתר וכל זאת על פי כל כללי ההלכה ובשיתוף פעולה עם הרבנים, עכשיו הוסיפו נדבך חשוב לתועלת תושבי העיר ועל כך מגיעות להם תשבחות".

ראש העיר מאיר רובינשטיין אמר: "בשם עשרות אלפי תשובי העיר, אני מודה להנהלת קופ"ח מאוחדת שנעתרה לפניותינו והשקיעה בהקמת המוקד הרפואי. זהו יום חג לעיר. מעתה יוכלו עשרות אלפי תושבי העיר לקבל מענה רפואי מיידי במהלך השבת ולא יצטרכו לכתת רגליהם למענה מחוץ לעיר במהלך השבת. עצם העובדה שיודעים שיש פתרון רפואי בעיר, כבר יאפשר גם לרבבות התושבים הבריאים, מנוחת הנפש בשבת. אני מברך את מאוחדת שלקחה והובילה את היוזמה. אין לי ספק שציבור תושבי העיר יידעו להכיר טובה לקופה שנענתה לצרכי התושב והרימה את הפרויקט החשוב הזה שאנו מצפים לו מזה שנים רבות".

בסיום דבריו העניק רובינשטיין שי למנכ"ל מאוחדת מר זאב וורמברנד, כהוקרה והערכה בשם כלל תושבי העיר על הדאגה המיוחדת לצרכי התושבים.

מנהל המרחב מר תומר זקן מציין, כי "ביתר היא ספינת הדגל של מרחב דרום ירושלים. אנחנו משקיעים במקום את מירב הרפואה המקצועי ביותר וב"ה תושבי ביתר מחזירים לנו אמון. לא בכדי חמישים אחוז מהתושבים הם לקוחות מאוחדת. יצוין כי המוקד יתן מענה לכלל תושבי ביתר לפי ההסכמות שיגיעו עם יתר קופות החולים בעיר".

צילום: שלומי כהן














מוקד ביתר ראש הערי רובינשטיין רפואי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד