י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
63 אלף יחידות

"עפולה מסתמנת כבחירה המובילה להשקעה"

עפולה ממשיכה למצב את עצמה כמטרופולין החמישי של ישראל, עם אישור תכנית המתאר לבניית 63 אלף יחידות דיור חדשות. זה הזמן להכיר הזדמנות יוצאת דופן להשקעה בקרקע פרטית בטאבו, עם הון עצמי נמוך ואפשרויות מימון מגוונות

"עפולה מסתמנת כבחירה המובילה להשקעה"
קרקעות בעפולה צילום: שאטרסטוק

שוק הדיור בישראל ממשיך להוכיח חוסן גם בתקופות סוערות, ולאחרונה מציע מספר הזדמנויות מעניינות בצפון הארץ, ובעיקר בבירת העמק – עפולה. העיר, שכבר הוכתרה כמטרופולין החמישי של ישראל, הודות לתנופת פיתוח חסרת תקדים ו-106 פרויקטים בשלבי תכנון, מציעה כיום גם מענה לגידול האוכלוסין האדיר, הצפוי לעמוד על 300,000 איש בשנים הקרובות.

לחצו כאן למידע נוסף אודות המיזם בעפולה>>>

החדשות המרגשות בתחום נוגעות כמובן להפקדת תכנית המתאר של עפולה, הכוללת בנייה של 63 אלף יחידות דיור חדשות, לצד 1.7 מיליון מ"ר שטחי תעסוקה, 47 אלף מ"ר שטחי מלונאות וכ-135 אלף מ"ר שיוקדשו לשטחי מסחר. התכנית החדשנית צפויה להפוך את עפולה למרכז השוקק של הצפון, וכבר מעוררת עניין רב בקרב משקיעי נדל"ן.

בימים אלו ממש נפתחת אפשרות להשקעה בקרקע המיועדת לבנייה, עם הון עצמי נמוך במיוחד של החל מ-39 אלף ₪ בלבד, אפשרות למימון עד כ-80% מהעסקה ופוטנציאל תשואה של עשרות אחוזים. ההשקעה כוללת רישום מלא של הנכס בטאבו, הצגת דוח שמאי על פי תקן 22 וחשוב מכל – ליווי מלא לרוכשים לאורך כל התהליך, לרבות ליווי משפטי צמוד.

הבית למגזר החרדי

ההשקעה בקרקע בעפולה קוסמת במיוחד לבני המגזר החרדי, שבעשור האחרון התבססו בעיר הצפונית. את המגמה ניתן לראות הן בקרב חסידות בעלזא, ואף בקרב קהילות ותיקות כמו חסידות ויז'ניץ והציבור הליטאי, השואפים להרחיב את הקהילה בעיר המתפתחת.

קהילות מן המגזר סימנו את עפולה כיעד מועדף גם הודות להתפתחות המואצת של מוסדות חינוך איכותיים לילדים, והקמה של קריית חינוך לבנות וקריית חינוך משלימה לבנים. העיר, שידועה בצביונה המסורתי-דתי, מגוון בתי כנסת, כוללים וישיבות, שמחה לפתוח את שעריה עבור קהילות חרדיות, השואפות לצמוח ולהתפתח בתוך מרחב קהילתי תומך ובמחירי דיור שפויים. הקרקע המוצעת להשקעה ממוקמת בסמוך לרובע הפעמון ורובע הגלבוע שכבר הופשרו לבנייה, ומציעה פוטנציאל השקעה אדיר של עשרות אחוזים.

עפולה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד