כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
במפגש עם משפחות חטופים

נתניהו: "רואים בפעם הראשונה לחץ של קטאר על חמאס"

ראש הממשלה נתניהו נפגש עם נציגי משפחות החטופים ואמר: "עד לרגע זה לא באה תשובה אמיתית של חמאס". נתניהו הוסיף: "אנחנו רואים בפעם הראשונה לחץ של קטאר על חמאס. אני שואף לזה ודוחף לזה כבר הרבה זמן"

נתניהו: "רואים בפעם הראשונה לחץ של קטאר על חמאס"
ראש הממשלה נתניהו בפתח דיון היערכות לקראת חודש הרמדאן צילום: מתוך הסרטון

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו  שרה נתניהו נפגשו היום (חמישי) עם נציגי משפחות החטופים, בקריה בתל אביב.

בפתח הפגישה אמר ראש הממשלה נתניהו למשפחות: "אנחנו מחויבים להחזיר את כולם. גם אם אנחנו הולכים למערכת רבת שלבים זה כולל את כולם, גם את החללים וגם את החטופים והחטופות".

ראש הממשלה הוסיף: "הייתי שמח אם הייתי יכול להיות לכם היום איש בשורה. עד לרגע זה לא באה תשובה אמיתית של חמאס. הם עדיין מחזיקים בדרישות בלתי מקובלות. הם לא ששים להתקדם, הם גם רוצים להבעיר את השטח ברמאדן".

"זה הניסיון שלהם", הוסיף נתניהו ואמר, "זאת המטרה שלהם. בעקבות לחץ שלנו, של הממשלה, וגם בעזרה שלכם - אנחנו רואים בפעם הראשונה לחץ של קטאר על חמאס. אני שואף לזה ודוחף לזה כבר הרבה זמן. אני חושב שכל נסיעה והופעה שלכם בחו"ל, באו"ם, בוושינגטון, ובבירות השונות משפיעה". 

נתניהו טען כי, "הלחץ על קטאר מתחיל לעבוד. קטאר התחילו להגיד להם: 'אנחנו נסלק אתכם', 'אנחנו נמנע מכם כסף', אלו דברים שנאמרו, אנחנו וידאנו שהם אכן נאמרו. זה שינוי, זה דבר חיובי. אם מישהו אמר לכם שאני לא רוצה עסקה, ומנסים שלא לעשות את זה - זה קשקוש. כרגע יש שינוי בלחץ של קטאר. זה הדבר החיובי שאני יכול לומר".

בנימין נתניהו קטאר חטופים משפחות חטופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד