כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
פעמיים בחודשיים

שוב פיצוץ רימון בפ"ת: "רעולי פנים נמלטו מהמקום"

המשטרה איתרה שרידי פריט אמל"ח בכניסה לבניין בו אירע הפיצוץ | חבלן המשטרה העביר את הפריט להמשך בחינה ומיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

פיצוץ עז נשמע הערב (חמישי) בשכונת הדר גנים שבעיר פתח תקווה. כוחות משטרה שהוזעקו למקום גילו הרס שנגרם לכניסה לאחד הבנינים ברחוב מנחם בגין. 

מדוברות המשטרה נמסר כי "שוטרי תחנת פ"ת פתחו כעת בחקירה, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר קול נפץ שנשמע בכניסה לבניין בעיר, כאשר בתום סריקות אותרו שרידי פריט אמל"ח במקום, ללא נפגעים".

בתוך כך, חבלן המשטרה בחן את שרידי הפריט, לצד סריקה במקום להסרת כל סיכון נוסף לציבור ובתום הפעילות העביר את הממצאים להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל, במסגרת חקירה שנפתחה לבחינת הרקע והנסיבות.

 לפי סעיף 27א'הנזק שנגרם בפ"תצילום: לפי סעיף 27א'

 

הפעיל השכונתי ירון קדושים דיווח כי "לגבי הפיצוץ בבגין בתחילת הרחוב אזור כללי היפר מור (לא מוסר פרטים מעבר): המשטרה מעודכנת. אין כרגע דיווח על נפגעים. בבירור. יש דיווחים על 2 אופנוענים רעולי פנים שנמלטו מהמקום".

לפני חודשיים נזרק רימון בשכונה החרדית גני הדר הסמוכה, לעבר ביתו של איש חינוך חרדי מוכר המתגורר ברחוב פינקל. הרימון, שהתפוצץ סמוך למכוניתו של איש החינוך המנהל מספר מוסדות ומעונות בעיר, גרם לנזק רב לדירות ורכבים.

כוחות רבים של משטרה וצוותי הצלה הוזעקו למקום, אולם רק בנס האירוע הסתיים ללא נפגעים. "המשטרה איתרה הלילה שרידי פריט אמל"ח בכניסה לחניון בניין מגורים בפ"ת, חבלן המשטרה העביר את הפריט להמשך בחינה ומיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי", מסרה המשטרה.

פיצוץ פתח תקוה משטרה מטען

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד