י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מכה לרבבות ישראלים

הפעם זה סופי ורחב היקף: החברה ביטלה את כל הטיסות

מי שייכנס לאתר חברת ריינאייר יגלה שאין אפשרות לרכוש אף כרטיס טיסה מישראל לשום יעד בעולם

הפעם זה סופי ורחב היקף: החברה ביטלה את כל הטיסות
אילוסטרציה צילום: unsplash

חברת התעופה וענקית הלואו-קוסט ריינאייר האירית ביטלה היום (חמישי) את כל טיסותיה מישראל ואליה עד הודעה חדשה. חמשת היעדים שהושארו פתוחים מסוף אוקטובר ועד הרבעון הראשון של שנת 2025 - יבוטלו ביממה הקרובה. אין אפשרות לרכוש אף כרטיס לטיסה מישראל. כך מדווח שרון עידן ב'כאן 11'.

רק הבוקר התייחסה שרת התחבורה מירי רגב לביטולי החברה, הסבירה כי אינם הפיכים ואמרה כי היא "לא יודעת לומר אם מדובר רק בעניין האגרות או גם בעניינים אחרים", תוך שהיא מרמזת להאשמות שהחברה מונעת בין היתר משיקולים אנטישמיים. השרה הודיעה כי בשבוע הבא יתקיים דיון בשאלה כיצד להביא ארצה חברות נוספות.

שלשום הודיעה ריינאייר כי ביטלה את כל טיסותיה לישראל וממנה בקיץ ובחגי תשרי תשפ"ה ל-26 יעדים שונים באירופה. כ-150 אלף ישראלים קיבלו בימים האחרונים הודעות על ביטול טיסותיהם וכספם הוחזר.

עוד קודם לכן דיווח שרון עידן על "קרב הורדת ידיים" בין ריינאייר לרשות שדות התעופה בישראל, לאחר שטרמינל 1 בנמל התעופה בן גוריון נסגר לטיסות, דבר שאילץ את החברה לפעול מטרמינל 3, שנושא עלויות גבוהות הרבה יותר. לאור התעקשותה של הרשות על המראה ונחיתה דווקא בטרמינל 3 ויתרה החברה על הלקוחות הישראלים.

ריינאייר רשות שדות התעופה ביטול טיסות נתב"ג נמל התעופה בן גוריון שדה התעופה בן גוריון טרמינל 1 טרמינל 3

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד