י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הותר לפרסום

אב לשלושה: רנ"ג אורי מויל הי"ד הספיק לנטרל את המחבל - ונרצח בפיגוע

רב-נגד אורי מויל הי"ד מדימונה, מנהל עבודה בבסיס האימונים של חטיבת הנח"ל, נרצח בפיגוע בצומת בית קמה | ראש העיר ספד: "נוצרה בינינו קירבה אישית. היה זמין וקשוב לכל צורך שעלה עבור חיילי בני דימונה וירוחם ונענה בחיוב וברצון לכל פניה"

אב לשלושה: רנ"ג אורי מויל הי"ד הספיק לנטרל את המחבל - ונרצח בפיגוע
אורי מויל הי"ד צילום: זק"א

רנ״ג אורי מויל, בן 51 מדימונה ואב לשלושה, נרצח בפיגוע בצומת בית קמה מוקדם יותר היום (חמישי). כך הותר הערב  לפרסום. מויל הי"ד היה מנהל עבודה במחלקת טכנולוגיה ואחזקה בבא״ח נח״ל.

"דימונה מרכינה ראש", כתב ראש העיר בני ביטון בעמוד הפייסבוק שלו. "רנ״ג אורי מויאל נרצח בידי בן עוולה. אורי נולד וגדל בירוחם ועבר להתגורר בדימונה. הוא שירת כרס״ר בכיר בבא״פ נח״ל ועשרות אם לא מאות חיילים עברו דרכו והוא היה להם למשענת ולעזרה".

"נוצרה בינינו קירבה אישית כאשר אורי היה זמין וקשוב לכל צורך שעלה מאיתנו עבור חיילי בני דימונה וירוחם ונענה בחיוב וברצון לכל פניה. תושבי דימונה וירוחם כואבים את הירצחו, השם יקום דמו", הוסיף ביטון.

בתוך כך,  בית החולים סורוקה עדכן הערב כי מפיגוע הדקירה בצומת בית קמה פונו למכז הרפואי 4 פצועים. אחד מהם פונה לחדר הטראומה במצב אנוש תוך כדי החייאה, ולצערנו עם הגעתו נאלץ הצוות לקבוע את מותו", מסר בית החולים. שלושה פצועים נוספים במצב קל.

תיעוד ממצלמות האבטחה שפורסם מוקדם יותר חשף את רגעי הפיגוע הקשה שאירע בצהריים בתיעוד נראה המחבל, פאדי אבו אלטייף מתנפל על מויל לחייו ודוקר אותו בכמה מקומות בגופו.

מויל, שהיה חמוש, שלף בגבורה את נשקו האישי וירה במחבל - חרף העובדה שנפצע אנושות. בתיעוד נראים אזרחים מנסים להתעמת עם המחבל ולמנוע את המשך הפיגוע.

 

פיגוע צומת בית קמה רנ״ג אורי מויל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד