כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
מסלימים את הלחימה

החות'ים מאיימים: "נרדוף את הספינות הישראליות גם באוקיינוס ההודי"

המורדים החות'ים מאיימים להסלים את המאבק: "פני תימן להסלמה - לרדוף את הספינות הישראליות גם באוקיינוס ההודי". המנהיג איים: "אנחנו מודיעים על איסור מעבר של ספינות האויב הישראלי בכיוון הסמוך לאפריקה הדרומית, לעבר ישראל

החות'ים מאיימים: "נרדוף את הספינות הישראליות גם באוקיינוס ההודי"
אימוני החות'ים צילום: דוברות ממשלת החות'ים

מנהיג החות'ים, עבד אל-מלכ אל-חות'י איים הערב להסלים את המאבק נגד ישראל. הוא אמר לתקשורת התימנית: "היהודים הציונים הם ידידי השטן והחיילים שלו. הם מבצעים פעולות שטניות, עברייניות ומושחתות בעולם. אם המוסלמים לא יישאו את דגל הג'יהאד ויעמדו נגד האויב, מי יעמוד נגדו? האויב הישראלי הוא אויב של המוסלמים, בדת שלהם והעולם שלהם, הוא מהווה סכנה אמיתית עליהם בכל מה שהם עושים, ובכל האינטרסים האמיתיים שלהם", כך דיווח עומר שחר בכאן חדשות. 

המנהיג התרברב על מספר התקיפות: "השבוע ביצענו 12 תקיפות, באמצעות 58 טילים בליסטיים, טילים מונחים וכטב"מים בים סוף ובים הערבי. שלוש מהן בוצעו במרחק חסר תקדים, סמוך לאוקיינוס ההודי, בעזרתו של האל. עד כה תקפנו 73 ספינות. הפעולות הצבאיות ממשיכות בהסלמה, בעוצמה, בהשפעה וההשפעה שלה ידועה".

המנהיג איים בהסלמה מחוץ לים האדום: "לא נימנע מלתקוף ספינות האויב ישראליות רק בים סוף ובים הערבי, אלא גם באוקיינוס ההודי ובדרום אפריקה, גם לכיוון כף התקווה הטובה. זה צעד חשוב וגדול וכבר התחלנו לבצע פעולות שקשורות לכך".

המורדים החותים תימן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד