כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
קמצן משלם כפול

עשרות בנות חרדיות נתקעו, לאחר שהנהג ברח להן

עשרות בנות חרדיות מלונדון נתקעו באנטוורפן לאחר שהנהג שהיה אמור להחזיר אותן ללונדון, ברח והשאיר חלק מהן ללא דרכונים. כעת הבנות ממתינות לדרכונים שבדרך אליהן מלונדון, לאחר שהנהג שברח השאיר אותן ללא התיקים האישיים

עשרות בנות חרדיות נתקעו, לאחר שהנהג ברח להן
אילוסטרציה צילום: unsplash

35 בנות חסידיות נתקעו ברחובות אנטוורפן בבלגיה. הסיפור מתחיל ביום רביעי בבוקר, סמינר מלונדון, הזמין שני טנדרים מחברת הסעות חרדית כדי לנסוע לטיול בקברי צדיקים באנטוורפן ובהולנד, עם תחנה סופית באנטוורפן, שם הן השתתפו בחתונה של אחת החברות.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי ברגע האחרון הסמינר ביטל את שני הנהגים החרדים, בגלל שמצאו דיל עם חברה לא יהודית זולה יותר. ואכן ביום רביעי בבוקר הן נסעו לבלגיה ולהולנד למקומות הקדושים להתפלל על שידוכים, ישועות ובקשות.

הבנות הגיעו בסוף היום הרוחני עם האוטובוס לאולם בו נחגגה חתונת החברה, קיימו שמחת כלה כמו שציוונו חז"ל, לקראת חצות הבנות יצאו החוצה לאוטובוס כדי לשוב חזרה ללונדון, חיפשו את האוטובוס אך לא מצאו אותו, חיפשו וחיפשו והתקשרו לנהג. הוא אמר להם "אני כבר על האוניה בדרך הביתה", הוא סביר להם שהוא היה עייף ובגלל שהן לא יצאו בזמן שקבעו איתו הוא ברח להן.

פה מתחיל הסיפור: הדרכונים והתיקים של חלק מהבנות היו על האוטובוס, וכך מצאו את עצמן 35 בנות תקועות באמצע הלילה באנטוורפן. מהר מאד משפחות מהקהילה החרדית הכניסו לביתן את הבנות.

לבנות אין פלאפונים, וההורים דאגו להן מאוד, הם לא ידעו מה קרה להן ואיפה הן נמצאות, כל נערה התארחה בבית אחר בקהילה החרדית המקומית.

היום זה היה נראה כמו פורים קטן או גדול באנטוורפן, הבנות טיילו שם בחוסר מעש עם בגדי חתונה. לסמינר לא היתה את התעוזה והחוצפה להתקשר לנהגים החרדים אותם ביטלו, הם שלחו נהגים מאנטוורפן ללונדון להביא את התיקים עם הדרכונים מהנהג המקומי שברח.

מסתבר שהסמינר הזמין את האוטובוס דרך סוכנות נסיעות, והסוכנות האשימה את חברת האוטובוסים שהאשימה בחזרה את הסוכנות. בינתיים הבנות ממתינות שנהגים שיצאו מאנטוורפן ללונדון יגיעו להביא להן את הדרכונים. כל זה קרה בשביל לחסוך 200/300 פאונד (1200 שקלים), הבנות מקוות להגיע ללונדון לפני שבת. הסמינר מתכוון להגיש תלונה נגד הנהג שברח עם הדרכונים.

על פי המידע שהגיע ל'בחדרי חרדים', נהג עם הדרכונים עושה את דרכו מלונדון לאנטוורפן, אך לא בטוח שהן יספיקו להגיע הביתה ללונדון לפני שבת קודש.

בנות חרדיות אנטוורפן בלגיה חברת הסעות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד