י"ז אייר התשפ"ד
25.05.2024
בעומק האויב

הפעולה ברפיח אושרה: צה"ל נערך לפינוי האוכלוסיה האזרחית

ראש הממשלה בנימין נתניהו אישר את התוכניות לפעולה ברפיח. צה״ל נערך לצד המבצעי ולפינוי האוכלוסיה המקומית והפליטים - מהמקום. משלחת ישראלית תצא לדוחא לאחר שהקבינט מדיני ביטחוני ידון בעמדת ישראל

הפעולה ברפיח אושרה: צה"ל נערך לפינוי האוכלוסיה האזרחית
פעילות הכוחות צילום: דובר צה"ל

ראש הממשלה נתניהו אישר את התוכניות לפעולה ברפיח. במקביל צה״ל נערך לצד המבצעי ולפינוי האוכלוסיה. 

עוד נמסר מלשכת ראש הממשלה בעניין החטופים כי דרישות חמאס עדיין מופרכות. משלחת ישראלית תצא לדוחא לאחר שהקבינט מדיני ביטחוני ידון בעמדת ישראל.

ראש הממשלה נתניהו דחה את ההצעה האחרונה שהעלה חמאס לשחרור חטופים תמורת אסירים פלסטינים, ואמר כי דרישותיהם "עדיין אבסורדיות".

ההחלטה מגיעה למרות אזהרות נרחבות של הקהילה הבינלאומית, לרבות מארה"ב וממצרים, שלא להיכנס לרפיח, שם נמצאים כ- מיליון עקורים פלסטינים.

בינתיים משרד הבריאות בעזה המנוהל על ידי חמאס מסר כי 149 פלסטינים נהרגו ביממה האחרונה, מה שהביא את מניין ההרוגים בעזה ל-31,490.

המספר כולל 21 פלסטינים שנהרגו בהמתנה לשיירת סיוע אתמול. חמאס האשים את ישראל, אך בצה"ל טוענים בתוקף כי חמושים פלסטינים פתחו באש ולא הייתה אש ישראלית כלל במקום.

יש לציין כי הנתונים של חמאס אינם ניתנים לאימות עצמאי, והם כוללים אזרחים והן אנשי חמאס שנהרגו בעזה, לרבות כתוצאה מירי שגוי של רקטות של ארגוני הטרור עצמם.

 

 

 

מלחמת חרבות ברזל רפיח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד