ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
"הישג משמעותי"

מכה קשה לחמאס: מתרבים הסימנים, הבכיר אכן חוסל

כמעט שבוע אחרי התקיפה: גורמי הביטחון עדכנו את הדרג המדיני היום שמתרבים הסימנים לכך שמספר שלוש בחמאס בעזה מרוואן עיסא - חוסל

מכה קשה לחמאס: מתרבים הסימנים, הבכיר אכן חוסל
חיסול צילום: מתוך אתר החברה

הדרג המדיני עודכן היום (שישי) מפי גורמים במערכת הביטחון כי מתרבים הסימנים לכך שמספר שלוש בחמאס בעזה מרוואן עיסא - חוסל.

ע"פ הדיווח שפורסם ב'כאן 11', ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בישיבה המצומצמת שבה התקבל העדכון כי "זהו הישג חשוב ומשמעותי לישראל".

כזכור, חיל האוויר תקף ברצועת עזה בלילה שבין שבת לראשון, שבמסגרתה בוצע ניסיון ההתנקשות בעיסא. בניסיון ההתנקשות שבוצע במחנה הפליטים נוסראת, נעשה שימוש בפצצות חודרות בונקרים, וגם בפצצות כבדות במיוחד. בתיעוד שפרסם דובר צה"ל, נראה פיצוץ נרחב שלאחריו פיצוצים קטנים - של הפירים ופתחי המנהרות.

כזכור, מספר ימים לאחר התקיפה, זיהו בצה"ל כי עיסא מנותק קשר, לא מגיב ואין ממנו סימנים שמעידים על כך שהוא בחיים. בעקבות זאת העריכו בצה"ל בסבירות הולכת וגוברת כי עיסא, סגנו של מוחמד דף - ראש הזרוע הצבאית של חמאס והאיש שמקשר בינה לבין הזרוע המדינית, חוסל אך בצה"ל המתינו למודיעין חד-משמעי כדי לקבוע זאת.

היום כאמור התקבל דיווח מודיעיני בעניינו שקובע כמעט בוודאות כי החיסול הצליח וכי מספר שלוש בחמאס, מרואן עיסאאף אכן חוסל בתקיפת חיל האוויר.

עיסא, בן ה-59, היה אחראי בפועל לתכנונם של פיגועים רבים בישראל - ובהם טבח 7 באוקטובר. בניגוד לצמרת ארגון הטרור עיסא הקפיד לאורך השנים לשמור על פרופיל תקשורתי נמוך והופיע מעט בפומבי. הוא ריצה חמש שנות מאסר בכלא הישראלי על פעילותו בארגון ונעצר במספר הזדמנויות בידי הרשות הפלסטינית.

חיסול מרואן עיסא חמאס עזה תקיפה אווירית חיל האוויר חיסול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד