י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
עדכון חדש

זה נגמר: וואטסאפ חוסמת את האפשרות הזו לצמיתות

אפליקציית המסרים הפופולרית וואטסאפ משיקה עדכון חדש שיחסום את האפשרות לצלם מסך של תמונת הפרופיל של אנשי הקשר שלכם | כך זה יעבוד

זה נגמר: וואטסאפ חוסמת את האפשרות הזו לצמיתות
אילוסטרציה צילום: pixabay

בעדכון חדש לוואטסאפ (WhatsApp), אפליקציית המסרים לא תאפשר יותר לצלם צילומי מסך של תמונות הפרופיל של משתמשים אחרים, זאת כחלק מהמאמץ של החברה להגביר את הפרטיות למשתמש.

למעשה החל מהעדכון החדש, כל ניסיון לצלם צילום מסך בעת צפייה בתמונת פרופיל מלאה במסך מלא, מסתיימת בהודעה "יישום זה אינו מאפשר צילום מסך".

חשוב לציין כי עדיין ניתן לצלם צילום מסך של התצוגה המקדימה המוקטנת של תמונת הפרופיל אותה ניתן להרחבה בעת הצגת כל שיחות הוואטסאפ. זוהי תמונה ברזולוציה נמוכה יותר מתמונת הפרופיל המלאה שלכם.

אגב, גם אם תנסו להקליט מסך בווידיאו, עדיין לא תוכלו לצלם את תמונת הפרופיל של המשתמש, ותקבלו רק רקע שחור מסביב להודעה. עם זאת, משתמשים עדיין יכולים לצלם תמונה באמצעות מכשיר נוסף או מצלמה נפרדת.

חסימת צילומי מסך של תמונות פרופיל בוואטסאפ נועדת ככל הנראה למנוע התחזות ובעיות פרטיות אחרות. אבל אתם בהחלט יכולים להיות רגועים, גם אם ניסיתם לצלם את תמונת הפרופיל וקיבלתם את הודעת השגיאה החדשה - בניגוד לפלטפורמות אחרות, כאן הקורבן לא יקבל התראה שניסיתם לצלם את התמונה שלו ותימנעו ממבוכה לא קטנה.

וואטסאפ נייד אפליקציה סמארטפון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד