כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
עוד ינובון בשיבה

תיעוד מרגש: ראש הישיבה בן ה -88 ב'קריאת שמע' לבנו הבכור

מאות ילדים השתתפו במעמד ה'קריאת שמע' המרגש לבנו הבכור של הגאון רבי צבי קושלבסקי בהיכל הישיבה בשכונת הר נוף בירושלים. הילדים בירכו את ראש הישיבה שיזכה לגדלו לתורה חופה ומעשים טובים

תיעוד מרגש: ראש הישיבה בן ה -88 ב'קריאת שמע' לבנו הבכור
הגר"צ קושלבסקי בקרישמע ליינען צילום: באדיבות המצלם

מעמד מרטיט ומרגש נערך הערב (מוצאי שבת) בישיבת 'היכל התורה' ברחוב קצנלבוגן בשכונת הר נוף בירושלים לרגל הולדת הבן הבכור לראש הישיבה הגאון רבי צבי קושלבסקי שחבק יחד עם רעייתו בגיל מבוגר בן אחרי ציפייה של עשרות שנים לזש"ק. 

למעמד ה'קרישמע ליינען' התכנסו התלמידים ומאות ילדים מהשכונה שקראו את הפסוקים בכוונה יחד עם ראש הישיבה שביקש בסיום שכל הילדים יברכו אותו והם בירכו אותו בגידול קל ושיזכה לגדלו לתורה חופה ומעשים טובים לקול שירת 'עוד ינובון בשיבה'. 

רעייתו הרבנית שתחי' ישבה בצד בית המדרש והתרגשה ורבים עברו לקבל ברכה מהיולדת.

מוקדם יותר דווח ב'בחדרי חרדים' כי כבר בליל שבת ב'קבלת שבת' בהיכל הישיבה שרו 'לכה דודי' במנגינת 'זרעא חיא וקימא' לאור השמחה הגדולה, כל בחורי הישיבה קמו לריקוד עם ראש הישיבה. 

ראש הישיבה הגר"צ קושלבסקי נשא דברים בין קבלת שבת למעריב ודיבר על הנס הגדול שהיה בחודש אדר שהוא חודש של 'ונהפוך הוא' נגד הטבע. 

לאחר הסעודה, מהר מאוד הועבר השלום זכר להיכל הישיבה לאחר שחדר האוכל היה צר מלהכיל את האלפים שהגיעו מכל שכונות העיר, לצד בוגרי הישיבה שהגיעו מחו"ל בכדי להשתתף בשמחה הגדולה. 

ראש הישיבה קיבל כל אחד במאור פנים ובירך את כל אחד ואחד לרגל השמחה הגדולה. 

הרב צבי קושלבסקי היכל התורה קרישמע ליינען

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד