כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
"מחריד ביותר"

מיכאלי מאשימה: "נתניהו מונע את החזרת החטופים"

יו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי מאשימה את ראש הממשלה נתניהו כי הוא מונע את החזרת החטופים. "כל מי שיושב איתו באותה ממשלה אחראי לדבר המושחת והמחריד ביותר שהוא עושה במהלך הקריירה שלו", טענה

מיכאלי מאשימה: "נתניהו מונע את החזרת החטופים"
כיכר החטופים בתל אביב צילום: פלאש 90

יו"ר מפלגת העבודה חה"כ מרב מיכאלי האשימה הערב (מוצ"ש) את ראש הממשלה נתניהו כי הוא מונע את החזרת החטופים משבי החמאס בעזה.

מיכאלי כתבה: "אתם חושבים שנתניהו לא מחזיר את החטופים. שהוא לא הופך כל אבן כדי להחזיר אותם. שהוא לא עושה כל מה שאפשר לעשות כדי להחזיר אותם.

אבל האמת היא שזה הרבה יותר גרוע - נתניהו מונע את החזרת החטופות והחטופים שלנו. כל מי שיושב איתו באותה ממשלה אחראי לדבר המושחת והמחריד ביותר שהוא עושה במהלך הקריירה שלו", כתבה.

מנגד, יו"ר הציונות הדתית השר בצלאל סמוטריץ' קרא לראש הממשלה נתניהו שלא לשלוח את המשלחת הישראלית לקטאר ולהיכנס לרפיח.

סמוטריץ' כתב: "התנגדתי ליציאת המשלחת לפריז ולקטאר בפעם הקודמת ומוכח שצדקתי. עמדת חמאס ההזויה מלמדת שחסידי העסקה בקבינט המלחמה ובמערכת הביטחון איבדו את הדרך והתנהלותם רק מעלה את סינואר עוד יותר על העץ ומרחיקה את החזרת החטופים.

הגיע הזמן להתפכח מהקונספציות וללמוד מטעויות. על נתניהו להורות למשלחת להישאר בארץ ולצה"ל להיכנס לרפיח באופן מידי ולהעמיק את הלחץ הצבאי עד להשמדת חמאס רק כך ניתן יהיה בעזרת השם לנצח ולהחזיר את החטופים", כתב.

מרב מיכאלי בצלאל סמוטריץ' חטופים בנימין נתניהו מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד