כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

הרב מאזוז: "לומר לי אמת ולחלק תפקידים ביושר"

ראש ישיבת כסא רחמים במסר לנציגי רשימת 'יחד': "חלוקת תפקידים לעשות ביושר. לא מינויי קרובים כי הם קרובים"

בבית הגר"מ מאזוז (באדיבות המצלם)
בבית הגר"מ מאזוז (באדיבות המצלם)

נציגי רשימת מפלגת 'יחד' לכנסת עלו היום (ד) למעונו של מנהיג המפלגה הגאון רבי מאיר מזוז, בכדי לקבל את ברכתו.

ראש הישיבה שוחח עמם על מעלת האחדות: ״פרשת השבוע כולה מדברת על אחדות. ויחן ישראל, כאיש אחד ובלב אחד. אפילו שמחולקים לשבטים, עדיין מאוחדים. התורה איחדה אותנו. שום אומה בעולם לא יכלה לשרוד כמו שעם ישראל שרד חי וקיים. הסורבון מנסים לשחזר את הצרפתית העתיקה מתוך כתב רש"י, אבל לנו יש התורה שאנחנו חיים בה, שמרת את התורה שמרת הכל, היא חיינו. נעשה הכל למען התנועה אך בלי לנגוע באיש בוודאי לא בתלמידי חכמים. התורה וכבודה מעל הכל".

הגר"מ מאזוז ביקש מהמועמדים להידמות למייסדי המפלגה חה"כ אלי ישי ויוני שטבון: "תמיד להיות ישרים, גם אם מפסידים קריירה. יוני שטבון דוגמה טובה, הלך עם האמת שלו. בלי לחשוב על המחיר. זו גדולה".

עוד הוסיף הגר"מ: "לא להדגיש את האני ואני. עשית למען הציבור. אדם לא ידגיש את האניות והאנוכיות שלו. כולנו חברים. כולנו יהודים. אחי אתה. חלוקת תפקידים לעשות ביושר. לא מינויי קרובים כי הם קרובים. כל אחד לפי מעלתו וכשרוני. לא לקחת שום כסף על שום שירות. משרת ציבור צריך לעשות ביושר ואמת. בעזרת השם תהיו שרים ותהיו שרים של יושר. יושר מעל הכל. להשתדל להעביר לראש התנועה אליי ואל הרבנים רק אמת לא חצאי אמיתות. מילה שלכם שתהיה אמיתית״.









קרובים מאזוז גלריה תלמידי חכמים אלי ישי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 32 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד