י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
דרישה להדיחו

רזי ברקאי שוב נגד החרדים: "שיעופו מכאן"

לאחר שהסית ודיבר בגזענות בשידור חי, דרישה להדחת מגיש גל"צ הוותיק רזי ברקאי והטלת קנס על 'ערוץ 13' שמארח אותו באולפנם

רזי ברקאי שוב נגד החרדים: "שיעופו מכאן"
השדרן רזי ברקאי צילום: מתוך שידורי ערוץ 13

בערבו של יום חמישי אמר ברקאי בתכנית 'אזור בחירה' ב'ערוץ 13' בטון זועם על החרדים, "אם הם לא משרתים בצבא והם לא עובדים ואני ממשיך לפרנס אותם, שיעופו מכאן".

בעקבות כך, ארגון זכויות האדם 'בצלמו' פנה בדחיפות לנציב פניות הציבור ברשות השנייה דוד רגב בדרישה להדיח את ברקאי ולהטיל קנס כספי על 'ערוץ 13'. 

במכתבו כתב מנכ״ל 'בצלמו' שי גליק: "משפטים כאלה בדיוק  נאמרו בגרמניה לפני 90 שנים על יהודים וראינו מה קרה לאחר מכן. משפטים כאלה ודומים נאמרו לאורך כל שנות ההיסטוריה היהודית מידי אנטישמים על יהודים. האם גם פה במדינת היהודים הדבר הזה מתאפשר?"

עוד כתב לנציב הפניות, "אין גבול לבושה או כמו שאומר רביב דרוקר עצמו אין גבול לטרלול?? אני קורא לך באופן מידי לקבוע שמדובר בגזענות ברף הכי חמור וכן בהסתה פרועה בשידור חי ולפתוח בהליך הפרה. בנוסף להורות ולהמליץ לערוץ 13 להדיחו לאלתר ולכל הפחות להשעותו לתקופה ממושכת וכמובן להתנצל בשידור חי". 

שי גליק הוסיף ואמר עם שליחת המכתב: "לו משפט דומה היה נאמר על ערבים/רוסים/אתיופים הארץ הייתה נזעקת ובצדק. דם חרדים וכבודם איננו הפקר. אחרי שפגע בציונות הדתית ואמר שהם סרטן הוא קורא לחרדים לעוף. הוא זה שצריך לעוף".

הסתה נגד חרדים רזי ברקאי ערוץ 13 אזור בחירה רביב דרוקר בצלמו הרשות השניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 50 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד