י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
עשרות פצועים

התקלה החריגה במטוס: "דיילת הגישה ארוחה לטייס ולחצה בטעות על כפתור"

פרטים חדשים על התקלה החריגה במטוס בואינג בשבוע שעבר בה נפצעו כחמישים אנשים מתפרסמים בתקשורת האמריקנית. לפי דיווח, דיילת הגישה ארוחה לטייסים – ולחצה בטעות על כפתור באחד הכיסאות בקוקפיט

התקלה החריגה במטוס: "דיילת הגישה ארוחה לטייס ולחצה בטעות על כפתור"
אילוסטרציה צילום: unsplash

התקלה החריגה במטוס בואינג במהלך טיסה מסידני לניו זילנד ממשיכה לעורר עניין רב בעולם. חברת בואינג קראה לחברות התעופה לבדוק את המושבים בתא הטייס של מטוסי הדרימליינר 787. 

ה"וול סטריט ג'ורנל" דיווח כי התקלה במטוס נגרמה כשדיילת הגישה ארוחה לטייסים, ובלי ששמה לב לחצה על כפתור באחד הכיסאות בקוקפיט. 

בעקבות הלחיצה על הכפתור הכיסא של הטייס זז ממקומו, דחף את הטייס לעבר לוח הבקרה - מה שגרם למטוס להתחיל לצלול תוך זמן קצר. 

נזכיר כי בשבוע שעבר התרחשה התקרית החריגה במטוס בואינג כאשר 50 בני אדם נפצעו בשל בעיה טכנית שגרמה ל"תנועה חזקה" במטוס שהגיע לנחיתה באוקלנד בטיסה מסידני. 

שעות לאחר המקרה, אזרחים שהיו על הטיסה סיפרו על האירוע. הנוסע הקנדי בראיין ג'וקאט סיפר: "זה לא היה כמו אחד המקרים האלה שבהם אתה נקלע לכיס אוויר ואז יורד קצת בגובה כמה פעמים. פשוט צנחנו".

עוד סיפר: "אחרי שאנשים עפו, המטוס נטה קדימה בזווית צלילה ופשוט חשבתי לעצמי 'אוקיי, זהו, זה הסוף שלנו'". הנוסעת ולנטינה הוסיפה: "אנשים עפו, והכול היה מפחיד בטירוף. היה דם על התקרה, אנשים עפו עליה ושברו אותה", כך לפי "ווינט". 

תייר נוסף סיפר על הרגעים שלאחר הנחיתה: "הטייס אמר לי 'המכשירים שלי הפסיקו לתפקד לזמן קצר, איבדתי כל יכולת להטיס את המטוס, ואז הם פשוט חזרו פתאום'. אני יודע שהוא הרגיש נורא עבור כולם".

מטוס טיסה ניו זילנד נחיתת חירום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד