י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
לאחר התקפת חמאס

ששה חודשי מאסר בגין איומים על הקונגרס היהודי

גבר בפלורידה נידון ל-6 חודשי מאסר בגין איומים על הקונגרס היהודי העולמי לאחר התקפת חמאס ב-7 באוקטובר. הוא התקשר גם לבית כנסת נוסף בפלורידה, והשאיר הודעה קולית נוספת עם הערות אנטישמיות מלאות שנאה

ששה חודשי מאסר בגין איומים על הקונגרס היהודי
אילוסטרציה צילום: unsplash

גבר מפלורידה נידון בסוף השבוע לשישה חודשי מאסר על השארת הודעות מאיימות בתא קולי של הקונגרס היהודי העולמי בניו יורק שבועיים לאחר מתקפת חמאס על ישראל ב-7 באוקטובר, כך הודיע משרד המשפטים האמריקאי.

"אם הייתה לי הזדמנות הייתי הורג כל אחד מכם הישראלים", אמר דיפ פאטל בהודעה קולית שהושארה לקונגרס היהודי העולמי ב-21 באוקטובר. "אני רוצה לגרום לרצח המוני, לרצוח כל ישראלי בודד".

דקות לאחר השיחה ההיא, פאטל בן ה-21 התקשר גם לבית כנסת נוסף בפלורידה, והשאיר הודעה קולית נוספת עם הערות אנטישמיות מלאות שנאה.

כאשר נחקר על ידי סוכנים פדרליים על האיומים , פאטל הסביר שהוא התקשר למרכזים יהודיים כדי להביע את כעס משפחתו על ישראל בגין "רצח העם הפלסטיני", וכי למרות שהוא לא התכוון להפחיד או לאיים על אף אחד, הוא רק רצה להשתמש בשפה הקשה ביותר כדי להעביר את הכעס שלו", אמרו התובעים במשפט.

התובעים ביקשו שנת מאסר אחת עבורו, תוך ציון על הצורך בהרתעה על רקע עלייה רחבה יותר באיומים בעקבות הטבח ב-7 באוקטובר.

"זה ידוע שמאז 7 באוקטובר 2023 חלה עלייה משמעותית באיומים שקיבלו יהודים המתגוררים בארצות הברית", אמרו התובעים שציינו כי גם נגד פלסטינים התגבר איומים בארצות הברית.

מלחמת חרבות ברזל אנטישמיות ארצות הברית פלורידה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד