כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
המירוץ לנשיאות

טראמפ בנאום בחירות: "אם לא אבחר, יהיה מרחץ דמים בארה"ב"

הנשיא לשעבר דונלד טראמפ אמר הלילה שיהיה 'מרחץ דמים' אם יפסיד בבחירות בנובמבר בארה"ב. בביקורת על תוכניות סיניות לייצר מכוניות במקסיקו ולמכור אותן לאמריקאים, הוא אמר: "הם לא יוכלו למכור את המכוניות האלה אם אבחר

טראמפ בנאום בחירות: "אם לא אבחר, יהיה מרחץ דמים בארה"ב"
קמפיין הבחירות של טראמפ צילום: קמפיין הבחירות של טראמפ

הנשיא לשעבר דונלד טראמפ אמר בעצרת באוהיו כי הבחירות לנשיאות בנובמבר יהיו "התאריך החשוב ביותר" בהיסטוריה של ארה"ב, ואמר כי קמפיין הבחירות שלו לבית הלבן הוא נקודת מפנה עבור המדינה.

ימים לאחר שהבטיח את מעמדו כמועמד הרפובליקנים לנשיאות, הנשיא לשעבר הזהיר מפני "מרחץ דמים" אם לא ייבחר אם כי לא היה ברור למה הוא מתכוון, דבריו הגיעו ברקע נאום על תעשיית הרכב האמריקאית.

"התאריך, זכרו את זה, 5 בנובמבר - אני מאמין שזה הולך להיות התאריך החשוב ביותר בהיסטוריה של ארצנו", אמר טראמפ בן ה-77 לבאי העצרת בוונדליה, אוהיו, וחזר על כך כי יריבו, נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, הוא הנשיא "הגרוע ביותר".

בביקורת על תוכניות סיניות לייצר מכוניות במקסיקו ולמכור אותן לאמריקאים, הוא אמר: "הם לא יוכלו למכור את המכוניות האלה אם אבחר.

לאחר הדברים של טראמפ, קמפיין הבחירות של הנשיא ביידן פרסם הצהרה שקראה לטראמפ "לוזר שהפסיד ב-2020, ולאחר מכן הכפיל את איומיו באלימות פוליטית".

"הוא רוצה עוד 6 בינואר, אבל העם האמריקני הולך לתת לו עוד תבוסה אלקטורלית בנובמבר הקרוב, כי הם ימשיכו לדחות את הקיצוניות שלו, את חיבתו לאלימות ואת הצמא שלו לנקמה", נכתב, בהתייחס למתקפה על הקפיטול של ארה"ב על ידי תומכי טראמפ ב-2021 לאחר הפסדו בבחירות.

 

 

הנשיא ביידן דונלד טראמפ בחירות בארה''ב מרחץ דמים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד