כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"לחסל את הנייה"

חבר הקבינט מאשר: "ישראל חיסלה את בכיר החמאס"

חבר הקבינט המדיני ביטחוני השר בצלאל סמוטריץ' אישר כי ישראל הצליחה לחסל את רמטכ"ל ארגון הטרור חמאס, מרוואן עיסא. עוד אמר: "חשבתי שאנחנו צריכים להיות ברפיח דווקא בתוך הרמדאן"

חבר הקבינט מאשר: "ישראל חיסלה את בכיר החמאס"
בצלאל סמוטריץ' צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שר האוצר וחבר הקבינט המדיני - ביטחוני, בצלאל סמוטריץ׳ התייחס הבוקר (ראשון) לשאלה האם ישראל הצליחה לחסל את רמטכ"ל ארגון הטרור חמאס ואמר: "חיסלנו את מרוואן עיסא, צריך לחסל את הנייה. לקטאר צריך ללכת לא כדי לנהל משא ומתן, אלא כדי לחסל".

סמוטריץ' התייחס לתחושת הדשדוש במלחמה ואמר: "חשבתי שאנחנו צריכים להיות ברפיח דווקא בתוך הרמדאן, אם היינו עכשיו בעיצומו של תמרון ברפיח - הדבר הזה היה מייצר שבירת תודעה אצל סינוואר".

על דרישתו של גדעון סער להיכנס לקבינט המלחמה אמר: "אני חושב שאם אני אכנס לקבינט המלחמה - זה יעשה הרבה יותר טוב, אני מנסה להבין למה אנחנו מודרים כבר חמישה חודשים מקבינט המלחמה. בשביל אחדות - אנחנו מוכנים לשלם מחירים. אני בעד שכל ראשי המפלגות הציוניות יהיו בקבינט המלחמה".

עוד אמר: "זה נראה שעדיין מחזיקי הקונספציה הישנה והרעה - מתווים את אותה הדרך. בצבא צריך יהיה בעתיד פיקוד אחר עם תפיסות אחרות".

כפי שפורסם מוקדם יותר הבוקר, מקורות פלסטינים, אישרו ל'כאן חדשות' כי עיסא אכן נהרג בתקיפה בנוסיראת שבמרכז הרצועה, בזמן ששהה באחת ממנהרות המסתור של חמאס. לפי המקורות, ראזי אבו טועמה, מפקד חטיבת מחנות המרכז של חמאס, שהה עמו במנהרה ונהרג גם כן.

 

בצלאל סמוטריץ' מרוואן עיסא חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד