י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"לא השתתפתי בקבינט"

דרעי: "מעולם לא עלתה הצעה לשלוח את המשלחת בשבת לקטאר"

יו"ר ש"ס הכחיש את הפרסום לפיו ביקש למנוע את יציאת המשלחת הישראלית לקטאר כי זה לא פיקוח נפש. "לא השתתפתי בקבינט המורחב שהתקיים בשישי וממילא לא ביקשתי להפסיקו", טען

דרעי: "מעולם לא עלתה הצעה לשלוח את המשלחת בשבת לקטאר"
יו"ר ש"ס אריה דרעי צילום: Yonatan Sindel/Flash90

יו"ר ש"ס וחבר קבינט המלחמה אריה דרעי מכחיש הבוקר (ראשון) את הפרסום לפיו ביקש למנוע את יציאת המשלחת הישראלית לקטאר כי זה לא פיקוח נפש.

דרעי הגיב ליו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן שתקף אותו בעקבות הפרסום וכתב: "ליברמן, הניסיון הציני שלך לגרוף רווח פוליטי על גבי מצוקת משפחות החטופים הכואבות הוא חסר מחילה".

לדבריו, "מעולם לא עלתה הצעה לשלוח את המשלחת בשבת לקטר, וההוכחה לכך שהיא לא יצאה אתמול בלילה ונוסעת רק מחר. בנוסף, אני לא השתתפתי בקבינט המורחב שהתקיים בשישי וממילא לא ביקשתי להפסיקו".

עוד אמר: "ישנם עניינים רגישים הנידונים בקבינט שאין לך כל מושג לגביהם. אל תטיף לי על הרגישות והמאמצים למען החטופים. קצת צניעות לא תזיק לך".

מוקדם יותר דווח בכאן רשת ב' כי יו"ר ש"ס אריה דרעי, התנגד בדיון קבינט המלחמה ליציאת המשלחת בהקדם, קרי ביום שבת, וטען שאין צורך לנסוע בשבת - מכיוון שזה לא פיקוח נפש.

יושב ראש ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, כתב ברשת X (טוויטר לשעבר): "הפסקת הדיון בקבינט, לא לשלוח את המשלחת הישראלית לקטר. דרעי, מה יותר פיקוח נפש מהחזרת החטופים".

בציוץ ציטט ליברמן "משולחן ערוך", "כל רגע שמאחר לפדות השבויים היכא דאפשר להקדים הוי כאילו שופך דמים".

אריה דרעי ש"ס קבינט המלחמה מלמת חרבות ברזל חטופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד