י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
רק קצה הקרחון

טיפשים בכבישים: האילתי שחשב שהוא "טיל"

עלילות מהכביש: נהג אילתי טס במהירות 205 קמ"ש. הרוכב בן ה-22, נחקר ונשלח למעצר בית, רישיון הנהיגה שלו נפסל ל-30 ימים והתביעה מתכוונת להגיש נגדו כתב אישום

טיפשים בכבישים: האילתי שחשב שהוא "טיל"
אופנוע שנתפס על 205 קמ"ש צילום: משטרת התנועה

מה עושים עם אילתי שחושב שהוא טיל? השאלה הזאת העסיקה לא מעט את שוטרי משטרת התנועה הארצית בגזרת אילת שהיו במשימה שגרתית ליד באר אורה. השוטרים הבחינו במישהו נע במהירות של 205 קמ"ש ובמהרה גילו שמדובר באופנוע. הרוכב בן ה-22, תושב אילת נחקר ונשלח למעצר בית, רישיון הנהיגה שלו נפסל ל-30 ימים והתביעה המשטרתית מתכוונת כמובן להגיש נגדו כתב אישום.

האילתי שחשב שהוא טיל זה רק קצה הקרחון: בשבוע שעבר המשטרה ערכה מבצע לבדיקת משקל של משאיות ועצרו לבדיקה את המשאית שעליה נהג תושב ערערה בן 66.

המשאית הענקית עלתה על המשקל ושם השוטרים גילו שחריגת המשקל שלה היא 41.4% מהמותר. כלומר אם המשאית הזאת תצטרך לבלום, יש סיכוי שהיא פשוט לא תצליח. הנהג נחקר וזומן לשיפוט מהיר. הרישיון שלו נפסל כמובן לחודש וגם המשאית הושבתה לחודש.

אז האם זו העבירה הכי חמורה עם משאית? ממש לא, בשבוע שעבר תפסו השוטרים נהג תושב ג'סר א זרקא בן 47 על משאית ענקית ושקלו אותה. המשקל יצא 14,900 קילו, כלומר כמעט 15 טונות. רק חבל שלנהג יש רישיון C, כלומר מותר לו לנהוג במשאית במשקל של עד 12 טונות.  המשאית כמובן הושבתה לחודש. הנהג נחקר וזומן לשיפוט מהיר.

הוא לא היחיד. אנחנו לא עובדים עליכם, מתברר שזו עבירה שבשבוע שעבר חזרה על עצמה: בשבוע שעבר נתפס תושב כפר קאסם בן 24 על משאית "פול טריילר" גדולה וכבדה עם נגרר - אבל רישיון הנהיגה שלו כלל לא התאים, היה לו רק רישיון מסוג C, כלומר עד 12 טונות. גם הוא נחקר וזומן לשיפוט מהיר. המשאית והנגרר הושבתו לחודש.

 

אילת משטרת התנועה אופנוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד