י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

ים חוויות מתחילה ועד סוף: חוגגים פסח ב'כינורות'

הגיע הזמן להתחיל לתכנן את חג הפסח המיוחד והבלתי נשכח שתמיד חלמתם עליו! אם אתם מחפשים חופשה מפנקת ומהנה עם המשפחה, מלאה בחוויות, בילוי איכותי וכמובן אוכל משובח - מלון כינורות הוא הבחירה המושלמת עבורכם

ים חוויות מתחילה ועד סוף: חוגגים פסח ב'כינורות'
מלון כנורות צילום: יח"צ

המלון ממוקם מול הכנרת, בנוף הררי קסום של הרי הגליל וכולל חדרים מרווחים ומעוצבים עם מיטות נוחות ולובי נעים ומזמין. לקראת חג הפסח ובמיוחד עבורכם, תפתח הבריכה המחוממת במלון הכוללת סאונה יבשה ורטובה, מתחם ספא ועוד.

את חג הפסח תחגגו באווירה קסומה, עם תפריט גורמה עשיר ומגוון הכולל מנות מסורתיות לצד מנות יצירתיות. כל האוכל במלון כשר לפסח למהדרין מן המהדרין, בכשרות המהודרת ביותר של בד"ץ העדה החרדית.

יח"צמלון כנורותצילום: יח"צ

בנוסף לאוכל המעולה, מתקיימות במלון פעילויות והופעות לכל המשפחה: שייט בכינרת, מופע חיות, אתגר קליקרים, הרצאות מרתקות ופעילות מיוחדת לילדים. גולת הכותרת של האירועים: הופעה חיה ומיוחדת של הזמר האהוב מוטי וייס ותזמורתו, שיביאו לכם את מיטב שירי ונעימות החג בהופעה אנרגטית ומרגשת. בנוסף, החזן העולמי חיים גנץ יוביל את תפילות החג בקולו הערב.

יח"צמלון כנורותצילום: יח"צ

סביבת המלון עברה גם היא שפוץ ושדרוג. באזור הוקמה שדרה חדשה, פארק שעשועים לילדים ומרחבים לפעילות משפחתית והכול בסמוך למלון כינורות.

זה הזמן לפרגן לעצמכם פסח מיוחד מלא בחוויות  - ולשריין מקום עוד היום,

לפרטים נוספים לחצו כאן>> 
בטלפון 04-950-9000 או באימייל [email protected]

מלון כנורות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד