י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
תנופת פיתוח אדירה

אושרה תכנית ההפקדה ל-63 אלף יחידות דיור בעפולה

בירת העמק נהנית מתנופת פיתוח אדירה ומציעה איכות חיים בקהילה מתפתחת ובמחיר אטרקטיבי במיוחד. וכעת גם אתם יכולים להצטרף להשקעה בתנאים חסרי תקדים ולדעת שהעתיד של הילדים שלכם מובטח. קרקע פרטית על שמכם בעפולה – הזדמנות שאסור לפספס

אושרה תכנית ההפקדה ל-63 אלף יחידות דיור בעפולה
בנייה והתחדשות צילום: פיקסביי

בימים שמשבר הדיור עדיין לא מאחורינו והריבית הגואה מסרבת לרדת, ברור כי הדרך הטובה ביותר להשקיע בעתיד היא לדאוג שלילדים שלנו יהיה בית משלהם. כמובן שבית הוא לא רק ארבעה קירות, אלא כולל מעטפת מלאה של כל מה שהמשפחה צריכה, החל מקהילה, שירותי ציבור ועד מסגרות איכותיות לילדים.

בימים אלה, כל העיניים נשואות לעפולה, שעוברת מהפך של ממש הודות להשקעות מדינה חסרות תקדים, מיזמי בנייה מגוונים וגידול אוכלוסין משמעותי שצפוי לעמוד על כ-300,000 איש. בימים אלו צומחת העיר הצפונית גם כמרכז מסחר ותעשייה, עם תכניות לבניית קריית הייטק, מרכזי חינוך ואקדמיה ובית חולים חדשני.

השאירו פרטים אודות הפרויקט הענק והחדשני>>>

הצעד הראשון בדרך לבית

עפולה, שהוכרזה לאחרונה כמטרופולין החמישי של ישראל, מציעה חיי קהילה ענפים ומבחר מסגרות חינוך איכותיות, ומושכת אליה זרמים שונים מן המגזר החרדי. לצד קהילות מבוססות בעיר כמו חסידות ויז'ניץ, הצטרפו לאחרונה גם בני הציבור הליטאי וחסידות בעלזא, קהילות הנהנות מהמגוון הרחב של בתי כנסת וכוללים, לצד שירותים עירוניים מותאמים בעיר בעלת צביון מסורתי-דתי.

במסגרת הסכם הגג של המדינה יושקעו בעיר כמיליארד ₪, לפיתוח נרחב של תשתיות, כבישים ורכבות, מרכזי מסחר ותעשייה, מבני ציבור וחינוך. הודות לכך, הפכה עפולה לאחד משווקי הנדל"ן המשגשגים ביותר בישראל, עם הפשרת קרקעות נרחבת ותכניות בנייה לדיור הנמצאות בשלבים מתקדמים הודות לביקושים הגבוהים. לאחרונה אף זכתה העיר לגושפנקה שתהפוך אותה למרכז השוקק של הצפון, עם אישור תכנית המתאר של עפולה, הכוללת בנייה של 63 אלף יחידות דיור חדשות, 1.7 מיליון מ"ר שטחי תעסוקה חדשים, 47 אלף מ"ר שטחי מלונאות וכ-135,000 מ"ר שיוקדשו לשטחי מסחר.

הזדמנות של פעם בחיים

הקרקע הזמינה לבנייה מוצעת בימים אלו במחיר 119 אלף ₪ בלבד! עם הון עצמי של החל מ-39 אלף ₪ ואפשרות מימון של עד 80% מהעסקה. חברת היזמות והשקעות הנדל"ן "ארזים קפיטול" מובילה את מיזם פריים עפולה, ומעניקה למשקיעים ליווי מלא לאורך כל הדרך, וייעוץ משפטי צמוד של עורך דין. "מדובר בקרקע פרטית המעניקה רישום מלא של הנכס בטאבו", מסבירים בחברה. "יש פה הזדמנות יוצאת דופן להשקעה בקרקע עם פוטנציאל השבחה גבוה ותשואה מובטחת, כי אין ספק שהמחירים פה רק ימשיכו לעלות".

חברת "ארזים קפיטול" מלווה מיזמי נדל"ן מובילים ברחבי הארץ, ובעלת ותק וניסיון עשיר בתחום. חשוב לציין כי הקרקע נמצאת בסמיכות לשכונות הנבנות, רובע גלבוע ורובע הפעמון ומהווה חלק מהגוש בתכנית הותמ"ל -הוועדה הארצית לתכנון ובנייה של מתחמים מועדפים לדיור.

מה חשוב לדעת?

  • רישום מלא של הנכס בטאבו
  • ליווי משפטי צמוד של משרד עורכי דין מוביל
  • אפשרות מימון של עד 80% ממחיר הקרקע
  • הצגת דוח שמאי על פי תקן 22
  • פוטנציאל השבחה גבוה ותשואה מובטחת

עם הון עצמי נמוך במיוחד ופוטנציאל תשואה אדיר – זוהי הזדמנות שחבל לפספס

פריים עפולה - עושים את הצעד הראשון בדרך הביתה

עפולה קרקעות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד