כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
בישיבת הממשלה

בן גביר דרש מנתניהו: "אתה הבוס של גלנט - תטפל בו"

במהלך ישיבת הממשלה קרא השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר לראש הממשלה נתניהו "לטפל" בשר הביטחון יואב גלנט. "אתה הבוס של השר גלנט, לא ייתכן שהוא עושה מה שהוא רוצה", אמר

בן גביר דרש מנתניהו: "אתה הבוס של גלנט - תטפל בו"
גלנט, בן גביר, ניר ברקת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

במהלך ישיבת הממשלה הבוקר (ראשון) תקף השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר את שר הביטחון יואב גלנט וקרא לנתניהו" לטפל בו", כלשונו.

במהלך הישיבה העניק האלוף טולדנו תדרוך ביטחוני לשרים ואז השר חיים כץ אומר: "הכל עולה מיליארדים ומספרים לנו סיפור יפה שאין מלחמה".

השרה אורית סטרוק מתייחסת לניסיון הפיגוע בחברון ואומרת: "הייתה התראה לפני על המפגע בחברון - אבל הצבא לא עצר אותו - כי בחברון לא עוצרים דרשנים והימאים, לא יכול להיות שבמעבר ההומניטרי מעבירים אפודים ושכפצים ואמבולנסים ממוגנים".

השר בן גביר תקף: "למרות כל הדיונים עדיין יש הקלות לקראת הרמדאן ואלפי רכבים מהרש"פ נוסעים על הכבישים ביהודה ושומרון  - סמוך לרכבים של אנשים שלנו והתינוקות שלנו נוסעים בהם. אני לא מבין איך אומרים לנו שאין כח אדם בצבא ולמרות זאת אתם הולכים לפנות 6 גבעות ומתעסקים עם ילדים שבונים צריפונים - תחליטו אם יש כח אדם או אין".

טולדנו השיב: "זו המדיניות".

האלוף טולדנו הוסיף: "לשאלת השרה סטרוק, האמבולנסים הממגונים והאפודים נשלחו לאירגוני סיוע".

השר בן גביר משיב לטולדנו: "אני לא מאשים אותך, אבל לא יכול להיות שהשר גלנט מנהל מדיניות עצמאית".

בן גביר פנה לרה״מ נתניהו ואומר: "אתה הבוס של השר גלנט, לא ייתכן שהוא עושה מה שהוא רוצה. מפנה גבעות באופן עצמי, מוריד מחסומים באופן עצמאי, אתה ראש הממשלה תטפל בו".

איתמר בן גביר יואב גלנט ישיבת הממשלה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד