א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

מקווה נייעס: ליברמן יצטרך להסתדר בלי 'שרלי'

סיכום היום במערכת הבחירות: דרעי מסייר אצל השקופים, מירי רגב יוצאת למסע, ובבית היהודי נושמים לרווחה

צלם:פלאש 90
צלם:פלאש 90

ש"ס

הקמפיין המוצלח של מפלגת ש"ס תופס חזק בציבור הישראלי, ועכשיו תפקידו של יו״ר ש״ס אריה דרעי לתרגם את ההצלחה בהסברה לקולות בקלפי. בסבב היומי של דרעי ברחבי הארץ, הוא חנך היום (ד) את המטה החדש של תנועת ש״ס בקריית גת. דרעי הגיע למקום וסייר בשטח עם עשרות פעילים. פגש את התושבים וחנך את המטה. בתנועת ש"ס מדגישים הערב שמי שיעמוד בראש המטות בערים הם ׳השקופים׳ המקומיים.

יהדות התורה

לאחר שהבוקר נסגרה סוף סוף סוגיית ניהול קמפיין הבחירות של יהדות התורה, הערב נערך לראשונה כינוס היערכות לבחירות של 'אגודת ישראל' בביתר עילית, שם השתתפו ח"כ מאיר פרוש, רה"ע מאיר רובינשטיין, סגני רה"ע, חברי המועצה ונציגי הקהילות בביתר. פרוש נשא דברים ואמר בכנס: "אנו מתכנסים למצוא את הדרך לקבל את מקסימום הקולות בביתר, שכל אחד ירגיש שכל קול הוא חשוב, כך שיהיה את הכוח לנציגים לתקן את מה שעשתה הממשלה בשנתיים האחרונות".

ישראל ביתנו/ שרלי הבדו

לאחר הפרובוקציה של מפלגת ישראל ביתנו בשבוע שעבר כאשר חילקו את העיתון הצרפתי שרלי הבדו עם קריקטורה של מוחמד, ותכננו לחלק גם השבוע, אלא שיו״ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט סלים ג׳ובראן, הוציא הערב צו מניעה המונע הפצת גליון מיוחד של העיתון ״שרלי הבדו״ בתוך עטיפה שעליה נכתב: ״אחמד טיבי לא רוצה שתראו את זה. אחמד טיבי גם לא מכיר בישראל, אנחנו כן. ניירות לא הורגים, טרור כן. תכליס ליברמן. ישראל ביתנו״.

הצו ניתן לבקשת ח״כ אחמד טיבי נגד רשימת ״ישראל ביתנו״, ח״כ אביגדור ליברמן.

הליכוד

בצל המפלגה הרדומה - הליכוד - יש קצת אור: ח״כ מירי רגב יוצאת מחר (ה׳) למסע ״עם הקראוון של מירי בדרכים״. מסע בו היא תפגוש אזרחים ותביא את דבר הליכוד. המסע יעבור בכל רחבי הארץ מהצפון ועד הדרום. במסעה, תגיע רגב עם הקראוון לכנסים, שווקים, בתי ספר, אוניברסיטאות ומרכזים. חה״כ רגב קוראת לאזרחים להצטרף אליה לדרך. אין ספק שרגב היא גלגל ההצלה של מפלגת השלטון הרדומה לחלוטין.

הבית היהודי

לאחר שהמחנה הציוני הגיש בשבוע שעבר תלונה נגד סרטון של מפלגת הבית היהודי על הסתה כנגד מועמד המפלגה יוסי יונה, היום היועץ המשפטי לממשלה פוסל מכל וכל את הטענות בעניין 'סרטון הבית היהודי נגד יוסי יונה', וקובע חד משמעית - אין כל בעיה לשדרו. היועמ"ש קבע היום (ד) כי אין לפסול את הסרטון לשידור וכי אין כל מקום לפתוח בחקירה פלילית בעניין. היועמ"ש כתב בין היתר בתשובתו לעותרים כי: "תכני הסרטון אינם מכילים קריאה, ולו משתמעת, למעשה אלימות וטרור".

יש עתיד

לאחר הפרסומים המביכים על נתוני העומס בבתי החולים וכנראה מחשש לביקורת כנגד שרת הבריאות לשעבר יעל גרמן מיש עתיד, יכנסו מחר יו"ר מפלגת 'יש עתיד' יאיר לפיד, ושרת הבריאות לשעבר ח"כ יעל גרמן, מסיבת עיתונאים בה יציגו את התוכנית של מפלגת 'יש עתיד' להצלת מערכת הבריאות בישראל.

טקס הטחת הביקורת בראש הממשלה נתניהו יערך מול בית החולים וולפסון, שם יציגו את התוכנית להצלת מערכת הבריאות בישראל של מפלגת 'יש עתיד'.
מקווה הבית היהודי שס יהדות התורה יש עתיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד