י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
לא מתאים לטייל

בעקבות מזג האוויר הסוער: אלו המסלולים שייסגרו

מסלולי גלישה וטיול ייסגרו ביומיים הקרובים מחשש לשטפונות שצפויות על פי תחזית השירות המטאורולוגי. כמו כן על הנהגים להתאים את נסיעתם לתנאי מזג האוויר

בעקבות מזג האוויר הסוער: אלו המסלולים שייסגרו
אילוסטרציה. צילום: אייל מרגולין, פלאש 90

על פי תחזית השירות המטאורולוגי והמרכז הלאומי לחיזוי שיטפונות, קיים חשש לשטפונות בזק בימים שני - שלישי כולל 18-19.3.24, בנחלי מדבר יהודה וים המלח.

לאור כך, יסגרו למבקרים כל מסלולי הגלישה במדבר יהודה ומסלולי הטיול בנחלים אוג, דרגה, משאש ותקוע בימים אלו.

משטרת ישראל נערכת למתן שירות מיטבי לציבור משתמשי הדרך במטרה לשמור על חייהם ובטיחותם של כלל אזרחי ישראל. יחידות החילוץ - עציון ומגילות, ערוכות למתן שירות וסיוע לציבור משתמשי הדרך ולחילוץ אזרחים ונהגים במידת הצורך.

ציבור הנהגים מתבקש להתאים את נסיעתו בהתאם לתנאי הדרך ולנקוט במשנה זהירות במקרה של שיטפונות וסחף על הכביש. יש להפעיל שיקול דעת בחציית כבישים מוצפים ולהעדיף שימוש בדרכים חלופיות. 

ציבור המטיילים המגיע לצפות בשיטפונות, מתבקש לעשות זאת ממקומות בטוחים ולהישמע להוראות השוטרים, המתנדבים ופקחי רשות הטבע והגנים.
 
בכל אירוע חריג, יש לפנות במיידי למוקד 100 של המשטרה. למידע על שינויים בהסדרי התנועה ניתן לפנות למוקד המידע - 110, וכן באמצעות יישומון הניווט Waze.

משטרת ישראל תעדכן את הציבור דרך אמצעי התקשורת, בדבר שינויים בהסדרי התנועה ובכל מידע רלוונטי עפ"י הצורך.

גם רשות הטבע והגנים מזהירה כי מהיום (ראשון) בערב עד יום רביעי 17-20.3.24 קיים חשש משיטפונות בנחלי הדרום והמזרח ואי לכך חל איסור מוחלט להיכנס ברגל וברכב לאפיקי נחלים בזרימה עד לירידה מוחלטת של מפלס המים- סכנת חיים!  אסור להתקרב לשפת נחל בשעת שיטפון מחשש להתמוטטות הגדה.

תחזית מזג אוויר תחזית מזג האוויר שטפונות הצפות גשם סוער ים המלח מדבר יהודה סגירת מסלולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד