כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
הויכוח נמשך

השר בביקורת על ראה"מ: "יש מי שמונע בכוונה הבאת עובדים"

בשבוע שעבר נרשם עימות בין השניים והשר כתב בחשבונו כי הוא חושש שיש מי שמעכב את ההחלטה כדי לאפשר את החזרת הפועלים הפלסטינים לעבודה בישראל"

השר בביקורת על ראה"מ: "יש מי שמונע בכוונה הבאת עובדים"
השר ניר ברקת צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

הבוקר (ראשון) במהלך ישיבת הממשלה שר הכלכלה, ניר ברקת, התייחס למחסור בעובדים זרים הקשה שקיים במשק מאז פרוץ המלחמה, וטען כי לממשלה אין מדיניות. וכי היא "נכשלה בסיפור העובדים הזרים".

עוד אמר ברקת כי "יש בה מי שמונע בכוונה הבאת עובדים ממדינות שלום, וכל יום שהממשלה לא מאפשרת את הכנסתם עולה מאות מיליונים. להחזיר את הפועלים הפלסטינים יהיה אסון. בחדר הזה לא למדו כלום מ-7 באוקטובר".

עוד מתח ברקת ביקורת על ראש הממשלה בנימין נתניהו ושאל "למה הנושא לא עולה להצבעה? מחכים רק לך". נתניהו ענה כי בכוונתו להנחות את מנכ"ל משרדו "להציע פתרונות בהקדם האפשרי".

בשבוע שעבר נרשם עימות בין שר הכלכלה לבין מפלגת הליכוד לאחר שהשר כתב בחשבונו ברשתות החברתיות כי לצערו ראש הממשלה לא מעלה לישיבת הממשלה את ההחלטה בעניין הכנסת הפועלים הזרים ממדינות שלום. "אני חושש שיש מי שמעכב את ההחלטה כדי לאפשר את החזרת הפועלים הפלסטינים לעבודה בישראל", כתב השר.

בהמשך לדברים נמסר מהליכוד בתגובה כי "ראש הממשלה נתניהו הוא זה שמוביל את המאמץ להסרת החסמים כדי להביא עובדים זרים לישראל. בשעה שראש הממשלה נתניהו מוביל את המאמץ המלחמתי נגד לחצים בינלאומיים כבירים, ברקת מצטרף למלעיזים נגד  ראש הממשלה נתניהו כדי לקבל חיבוק מהתקשורת."

ישיבת הממשלה ברקת פועלים פלסטיניים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד