י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הקצין האחיין של

הכתבת הוותיקה סופגת מתקפה מחבריה למקצוע: "עיתונאית פח"

כרמלה מנשה מהעיתונאיות הוותיקות בישראל סופגת בשעות האחרונות מתקפה חריפה מחבריה למקצוע בעקבות פרסום ראשון שלה שהיה מהול בנגיעות פוליטיות

הכתבת הוותיקה סופגת מתקפה מחבריה למקצוע: "עיתונאית פח"
תא"ל מרדכי כהנא צילום: דובר צה"ל

הכתבת הצבאית הוותיקה של רשת ב', כרמלה מנשה סופגת ביקורת בשעות האחרונות מחבריה למקצוע.

הבוקר פרסמה מנשה כי תא"ל מרדכי כהנא קיבל הצעה מהשר בן גביר לשמש כמנכ"ל משרדו, תוך שהיא מציינת כי הוא אחיינו של הרב מאיר כהנא הי"ד, מנהיג תנועת 'כך' שהוצאה כזכור מחוץ לחוק.

"פירסום ראשון רשת ב השר איתמר בן גביר הציע לאחיין של מאיר כהנא ראש תנועת כך שנירצח לשמש מנכ״ל המשרד לבטחון פנים, במהלך המלחמה פנה בן גביר לתא״ל במיל מרדכי כהנא המשמש במיל ראש מטה אוגדה 36 שתימרנה בעזה לשמש מנכ״ל משרדו , כהנא הסביר אחר שהוא נימצא עדיין במילואים". כך כרמלה מנשה.

חבריה למקצוע מימין ומשמאל לא ממש אהבו את אזכור בן המשפחה השנוי במחלוקת כשמדובר בקצין מוערך וראוי בפני עצמו.

יהודה שלזינגר מ'ישראל היום' כתב, "מרדכי כהנא מפקד סיירת גולני מג"ד 12 מפקד אגוז בלבנון השניה קצין איסוף קרבי ראשי בכיר במל״ל אבל אחיין של ראש תנועת כך וואו כרמלה, כל כך לא מתאים לך".

"אייטם מביש", הגיב לה חיים לוינסון, כתב 'הארץ' ומגיש 'ערוץ 12'. 

גם חברה לערוץ, הכתב לענייני משפט, אבישי גרינצייג כתב: "אני לא מכיר עבירה בספר החוקים להיות אחיין של מישהו".

כתב 'מקור ראשון', אריאל שנבל, כתב. "תתביישי. אומר זאת כך כרמלה, אם הפרט הראשון שיש לך לומר על תא״ל במיל׳ שמסכן את חייו כבר חודשים בעזה למען כולנו זה שהוא קרוב משפחה של מישהו שמת לפני 34 שנים את עיתונאית פח ומי שנתן לך לשדר ידיעה כזו הוא אפס ושניכם צריכים להיות מפוטרים היום".

איש המדיה נחמיה גרשוני הגיב לה וכתב: "כרמלה, קריירה שלמה ומפוארת נשרפה הרגע בשביל אייטם עם מסגור מביש. הקריירה שלך. כן? תתביישי".

שר התקשורת לשעבר מטעם 'הליכוד', איוב קרא הגיב לה: "הניסיון להאפיל על יכולותיו ומעלותיו של האדם בשל קרבה משפחתית הוא עיוות מוסרי ועלבון לאינטליגנציה".

כתבת 'ישראל היום' והמרצה שרה העצני כהן תקפה גם היא, "ואת עוד כתבת צבאית ואמורה לדעת מה עשה תת אלוף מרדכי כהנא חוץ מלהיוולד אחיין של. תתביישי לך על הציוץ הזה. צריך להגיד תודה על טוויטר שכל מה שפעם הינדס לנו את המוח צף למעלה".

יצוין כי ב-26.11.2020, פורסם ב'גלובס' כי תא"ל מרדכי כהנא הגיש תביעת לשון הרע נגד תאגיד השידור הציבורי והכתבת הצבאית כרמלה מנשה וכן נגד הנהג האישי שלו לשעבר, נועם גור. כהנא דורש פיצוי של 660 אלף שקל וכן הסרת חלק מהפרסומים מאתר האינטרנט של התאגיד.

כרמלה מנשה מרדכי כהנא הרב מאיר כהנא רשת ב'

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד