י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
תיעוד מרהיב

"בצילו חמדתי": אלף בוגרי 'מאור יצחק' - חמד התכנסו

גלריה מסכמת מכינוס הבוגרים הענק של ישיבת מאור יצחק - חמד להעלאת זכרו של ראש הישיבה הגאון רבי ברוך ויסבקר זצ"ל והתגייסות למען אחזקת הישיבה. צפו במצגת

"בצילו חמדתי": אלף בוגרי 'מאור יצחק' - חמד התכנסו
כינוס הבוגרים במאור יצחק חמד צילום: יעקב נחומי

כינוס "בצילו חמדתי" במלאת ציון חצי יובל להיווסדה של ישיבת מאור יצחק – חמד, והעלאת זיכרונות מראש הישיבה הגאון רבי ברוך ויסבקר זצ"ל נערך בהשתתפות כאלף בוגרי ותלמידי הישיבה.

במעמד שהתקיים באולמי "וואלי" בכפר סבא שבו השתתפו כאלף מבוגרי ותלמידי הישיבה, נשא דברי פתיחה וגעגועים לראש הישיבה  זצ"ל הגאון רבי יעקב אנגלנדר שהזכיר את האכפתיות והדאגה של רה"י זצ"ל לכל בחור ובוגר גם לאחר נישואיו.

לאחר מכן נשא דברים הגאון רבי משה אליהו שוורץ מראשי הישיבה שדיבר על המעלה העצומה בלעזור ולהירתם להצלחת הישיבה, ובעיקר לגייס ולהתרים למען הישיבה ובמיוחד בימים אלו שישנם אנשים העומדים כנגד לומדי התורה.

את המשא המרכזי נשא ראש הישיבה הגאון רבי מנחם יעקבזון שבפתחו נשנק מבכי של התרגשות בראותו את כל בני הישיבה לדורותיה ובדבריו הזכיר את השתלשלות פתיחת הישיבה ואת הצורך להמשיך ולקחת אחריות על מקום התורה אשר בו נבנה והתחנך כאו"א מהמשתתפים ורוב גידולו הוא בעיקר מתוך דגש של טרודים לדעת סודה אשר מאפיין את הישיבה ואת דרכו של חמיו רה"י זצ"ל.

את הערב הנעים הזמר זאנוויל ויינברגר בליווי מקהלת מלכות והקלידן אפרים מרקוביץ, ובשיאו של האירוע ביצעו חברי מקהלת מלכות לחן על המילים "בצלו חמדתי וישבתי" אשר הולחן ע"י אהרון רזאל במיוחד עבור הישיבה.

כמו כן הוקרנה מצגת מיוחדת על חיי רה"י שמתארת איך עוד באותו נער בכפר הרא"ה רבניו ראוהו שעדיו לגדולות ולאחר מכן אצל רבו המובהק מרן רבי שמואל רוזובסקי זצ"ל בישיבת פוניבז' שהיה מתלמידיו הגדולים.

בהמשכו של הערב הוקרן קליפ מחיי היום יום בישיבה מהקמתה ועד היום, בסיומו של הכנס בוגרי ובחורי הישיבה לקחו על עצמם להירתם להצלחת הישיבה בהמשך הדרך.

מאור יצחק הרב ברוך ויסבקר הרב מנחם יעקובזון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד