י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
באופן בלתי חוקי

תנין שחה עם ילדים בבריכת שחייה בניו יורק

הרשויות בניו יורק תפסו תנין שהוחזק באופן בלתי חוקי בבריכת שחייה בבית ניו יורק. אנשי איכות הסביבה במדינה אמרו כי התנין שהתגלה הוא באורך 3.4 מטרים. הבעלים איפשר לאנשים, כולל ילדים, להיכנס למים עם התנין

תנין שחה עם ילדים בבריכת שחייה בניו יורק
אילוסטרציה צילום: pixabay

תנין חולה נתפס בבית בצפון מדינת ניו יורק, שם הוא הוחזק באופן בלתי חוקי, כך אמרו גורמים רשמיים במדינה.

אנשי איכות הסביבה תפסו ביום רביעי האחרון את התנין במשקל 340 קילוגרם באורך 3.4 מטרים בבית בהמבורג, דרומית לבאפלו בניו יורק.

הבעלים של הבית בנה תוספת בבית והתקין בריכת שחייה קרקעית עבור התנין ואיפשר לאנשים, כולל ילדים, להיכנס למים עם התנין, כך על פי מחלקת שימור הסביבה של המדינה.

לתנין יש "עיוורון בשתי העיניים" וסיבוכים בעמוד השדרה, בין יתר בעיות בריאותיות. התנין נשלח למטפל מורשה עד למציאת מקום בו יוכל לקבל טיפול קבוע, כך לפי אנשי איכות הסביבה.

רישיון המדינה של הבעלים להחזיק את התנין פג תוקף בשנת 2021. המדינה קבעה באותו זמן ששטח ההחזקה של התנין לא עמד בתקני הבטיחות. השוטרים נקטו השבוע בפעולה לאחר שנודע להם שהבעלים מסכן את הציבור.

הבעלים טוני קוואלארו, סיפר לסוכנות הידיעות AP שהתנין, איתו מאז שנות ה-90, והבטיח להילחם על שובו. קוואלארו אמר שהוא התייחס לתנין כאילו זה הילד שלו ושהוא מעולם לא העמיד אף אחד בסכנה.

גורמי איכות הסביבה במדינה לא החליטו אם להגיש כתב אישום.

תנין ארצות הברית ניו יורק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד