כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

מכל העדות והחוגים: ההכרעה של גדולי ישראל לקראת חג הפורים

אחדות מקיר לקיר: גדולי ישראל שליט"א מכל העדות והחוגים, ממנים את שליחי 'ועד הרבנים' להעביר בשמם את דמי 'מתנות לאביונים' לאלפי המשפחות הנזקקות • נשלמת ההיערכות לקראת מעמד התפילה בראשות מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א ביום הפורים עבור כל התורמים

מכל העדות והחוגים: ההכרעה של גדולי ישראל לקראת חג הפורים
נערכים למעמד פורים צילום: ועד הרבנים

בעוד ימים ספורים ייכנס חג הפורים, ועם ישראל כולו יבקש לקיים את מצוות היום, מקרא מגילה, משלוח מנות, משתה ושמחה ומתנות לאביונים בהידור הרב ביותר.
 
זו כבר מסורת בידי 'ועד הרבנים', שכל גדולי ישראל, מכל העדות והחוגים, מעבירים את 'מתנות לאביונים' המהודרים ביותר על ידי שליחי 'ועד הרבנים', לאלפי המשפחות הנתמכות, הממתינות לזה בכיליון עיניים. 

לקראת חג הפורים, התכנסו מרנן ורבנן שליט"א להכריע גם בשנה זו, ש"הצדקה לועד הרבנים היא מתנות לאביונים המהודרת ביותר!" קריאה זו מצטרפת לקריאת הקודש, זה עשרות בשנים, של מרנן פארי הדור והדרו, מרן פוסק הדור הגרי"ש אלישיב זצוק"ל, מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי זצוק"ל; מרן בעל ה'שבט הלוי' הגר"ש הלוי וואזנר זצוק"ל ומרן ראש הישיבה הגראי"ל שטינמן זצוק"ל, אשר בכל שנה ושנה מחדש, קבעו והכריעו בדבר ההידור הרב ביותר בנתינת מתנות לאביונים על ידי ועד הרבנים.

אחדות מקיר לקיר: להיכן מעבירים כל גדולי ישראל את דמי 'מתנות לאביונים'?>>>

ועד הרבניםנערכים למעמדצילום: ועד הרבנים


במכתבים מיוחדים שנתקבלו ב'ועד הרבנים', מבקשים מרנן גדולי ישראל הגאון הגדול רבי דוד כהן שליט"א, הגאון הגדול רבי ראובן אלבז שליט"א וכ"ק מרן האדמו"ר מבעלזא שליט"א, למנות את שליחי 'ועד הרבנים' לתת עבורם את דמי מתנות לאביונים באופן המהודר והראוי ביותר. 

כבכל שנה ושנה, נערכים בימים אלו ב'ועד הרבנים' לקראת מבצע "חלוקת מתנות לאביונים" בכל רחבי הארץ, בשליחותם של מרנן ורבנן מאורי הדור שליט"א, ובשליחות עמך בית ישראל, להעביר את המתנות לאביונים לאלפי המשפחות הנזקקות, לעבור מעיר לעיר ומשכונה לשכונה, ושלא להניח אף משפחה אחת שלא תשמח בפורים כראוי. 

במקביל, נערכים ב'ועד הרבנים' לקראת מעמד התפילה, בראשות מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א, מכל העדות והחוגים, אשר יעתירו בתפילה בעיצומו של היום המסוגל - יום הפורים, על כל התורמים לשמח אלמנות ויתומים, ולסייע במקרים קשים ומורכבים ביותר. 

כך תזכו גם אתם השנה לקיים את מצוות מתנות לאביונים בהידור:>>

ועד הרבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד