ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024

רק 12 אחוז ממצביעי 'יחד' הצביעו בעבר ש"ס

סקר 'קול ברמה': רק 12% ממצביעי 'יחד' בראשות אלי ישי, הם מש"ס • אחוז גבוה הם ממפלגות שלא עברו את אחוז החסימה • יהדות התורה נחלשת וזוכה רק ל-6 מנדטים • ש"ס למרות קמפיין ה'שקופים', זוכה רק ב-6 מנדטים • 6% מהחרדים היו מצביעים לרשימת 'בני תורה' • לפי סקר וואלה, הליכוד ממשיך לצבור מנדטים ועוקף את 'המחנה הציוני'

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

בסקר שנערך על ידי מכון מאגר מוחות בפיקוחו של פרופ" יצחק כץ עבור תחנת הרדיו קול ברמה, עולה כי מפלגת 'יחד' בראשות אלי ישי אינה גוזלת כמעט קולות מש"ס.

לפי הסקר עולה כי קיים לראשונה תיקו בין מפלגת הליכוד לרשימת המחנה הציוני. מפלגת הליכוד בראשות נתניהו זוכה ל-24 מנדטים והרשימה המשותפת המחנה ציוני זוכה גם ל 24 מנדטים.

הבית היהודי נחלש כנראה בשל פרשת אלי אוחנה והיא מקבלת 14 מנדטים. רשימת המפלגת הערבית המאוחדת 12 מנדטים. יש עתיד בראשות לפיד מתחזקת לעומת הסקרים הקודמים ומקבלת 11 מנדטים.

'כולנו' בראשות כחלון נשאר על מספר חד ספרתי ומקבל 8 מנדטים. מפלגת ש"ס זוכה ל-6 מנדטים. יהדות התורה נחלשת במנדט ומקבלת 6 מנדטים.

מרצ שומרת על כוחה ומקבלת 6 מנדטים. ישראל ביתנו ממשיכה לצנוח ומקבלת רק 5 מנדטים, מפלגת יחד בראשות אלי ישי מקבלת 4 מנדטים והיא עוברת את אחוז החסימה.

עוד נתונים מרתקים מסקר קול ברמה: רק 12% ממצביעי יחד הצביעו בעבר לתנועת ש"ס. לעומת זאת: 16% מקרב מצביעי הבית היהודי, 36% מקרב מפלגות שלא עברו בעבר את אחוז החסימה, ו-5% מקרב מצביעי הליכוד.

ונתון נוסף: 6% מקרב המצביעים החרדים היו מצביעים לרשימת 'בני תורה' אילו הייתה מתמודדת בבחירות. המשמעות במספרים: כ-25 אלף מצביעים.

הסקר נערך בקרב 526 נשאלים מהאוכלוסיה הבוגרת בישראל.

סקר וואלה: הליכוד מזנק
בסקר נוסף שנערך על ידי טלסקר עולה כי הליכוד ממשיך לצבור מנדטים.

לפי TNS טלסקר עבור 'וואלה', הליכוד זוכה ב-26 מנדטים, המחנה הציוני 23, הבית היהודי 12, יש עתיד 10, כולנו 8, ש"ס 7, ישראל ביתנו 7, יהדוה"ת 7, יחד 4, מרצ 4, ערבים 12.
סקר קול ברמה ישי דרעי שס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 69 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד