כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
חילול השם

השר הבריטי גינה את התנהגות התיירים החרדים

לאחר שחרדים תועדו מזלזלים בשומרים שמוצבים מחוץ לארמון המלך, השר הבריטי גינה את ההתנהגות

השר הבריטי גינה את התנהגות התיירים החרדים
ארמון המלוכה בקינגהאם צילום: pixabay

חילול השם בלונדון: תיירים חרדים מארה"ב עוררו זעם ברשתות החברתיות לאחר שלעגו למשמר המלך. הגולשים פרסמו סרטונים ובהם נראו שוטרים חמושים נאלצים להתערב ולהרחיק את התיירים.

יצוין כי לא רק חרדים הוקעו ברשתות החברתיות, כולל גינוי מצד שר הפנים הבריטי ג'יימס קלברלי, אלא גם תיירים ממגוון מדינות התנהגו בצורה מחפירה, אך מטבע הדברים, התיעודים של נשים חרדיות אמריקאיות מלגלגות על השומרים תפסו תאוצה.

בקטעים שפרסם היוטיובר London City Walks, נראות קבוצות של מבקרים במצעד משמרות הסוסים, לועגים וצוחקים על שומרים ועושים פרצופים בניסיון לגרום לשומרים להגיב.

קבוצת בנות חרדיות אמריקאיות לעגו לשומר והטרידו אותו שוב ושוב ושוטר חמוש חצץ ביניהם והזהיר את הקבוצה להפסיק. "החיילים האלה משרתים את המדינה שלהם, הם לוקחים את העבודה שלהם ברצינות, הם אחראים להגנה על המקום הזה, הם לא מושא ללעג", אמר להם.

אחד מהם, לא יהודי, ניסה לתפוס את המושכות של סוס, מה שהביא לתגובת זעם של החייל הרכוב. במקרה אחר אישה ננשכה על ידי הסוס לאחר שהתקרבה אליו.

תושבים חרדים בלונדון אמרו בזעם ל'בחדרי חרדים' כי "הנושא אפילו משך את תשומת לבם של שרי הממשלה, כולל של שר הפנים ג'יימס קלברלי והשר לענייני חיילים משוחררים, ג'וני מרסר, שהודו לשוטרים שהורו לתיירים החרדים האמריקאים להתרחק". עוד אמרו: "הם לא היו מעזים להתנהג ככה מחוץ לבית הלבן, מדי פעם מגיעים לפה חרדים מברוקלין ועושים חילול השם".

למרות שרבים מחשיבים אותם כאטרקציות תיירותיות, משמר המלך מורכב מחיילים מובחרים שמופקדים על הגנה על חייו ורכושו של המלך.

לונדון משמר המלך בריטניה חילול השם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד