י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
תושב עוטף עזה

אלמוג בוקר סיפר בגילוי לב: "המקום עדיין לא בטוח לילדים שלי"

בשיחה עם אראל סג"ל סיפר המגיש האורח אלמוג בוקר כי משפחתו עדיין לא שבה לביתה מאז פרוץ המלחמה, וציין: "אנחנו לגמרי בתוך המלחמה, המקום לא בטוח"

אלמוג בוקר סיפר בגילוי לב: "המקום עדיין לא בטוח לילדים שלי"
אלמוג בוקר צילום: מתוך שידורי ערוץ 13

מגיש רדיו 103FM אראל סג"ל אירח היום (שני) להגשה משותפת את כתב 'חדשות 13' בדרום, אלמוג בוקר שהתייחס להתפתחות המערכה הקשה והמתמשכת בעזה, שפרצה ב־7 באוקטובר וציינה את יומה ה־164. בוקר, תושב זיקים, שיתף בגילוי לב בכך שמשפחתו עדיין לא שבה לביתה בקיבוץ.

לדבריו, "אנחנו לא חזרנו. אנחנו לגמרי בתוך המלחמה. פעם אחת בגלל שהחטופים עוד שם ופעם שנייה כי אנחנו לא חזרנו הביתה. הימים האלה הכי קשים - זאת הפעם החמישית שאני מעביר את הילדים שלי,. הם רוצים לחזור הביתה, ואני אומר להם 'לא'. פעם אמרתי שתושבי העוטף הם תמונת הניצחון של מדינת ישראל, אבל אני כבר לא מוכן להיות תמונת הניצחון. מבחינתי, תמונת הניצחון היא השמדת החמאס".

בהמשך שיתף כי "למרות שצה"ל נמצא בפנים ולמרות שיש פחות ירי רקטות, אני לא מרגיש שהמקום עדיין בטוח לילדים שלי. כשאני ישן בזיקים, לפחות פעמיים בשבוע, אני רואה שיש מלחמה שמתנהלת כל הזמן. זה לחיות תחת פיצוצים והאיום התמידי שיכול להיות ירי. אני לא יודע מה יקרה בעוד חודשיים, אבל בינתיים אף אחד לא יכול להבטיח לי שהילדים שלי יכולים להסתובב בקיבוץ בביטחון מלא, ואני יכול לצאת לעבודה בראש שקט".  

אלמוג בוקר אראל סגל רדיו 103FM מלחמת חרבות ברזל יישובי עוטף עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד