י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"אפשר להגיע לפתרון"

ח"כ אשר: "מי שיעשה שימוש פוליטי בנושא הגיוס - ייכשל"

במהלך ראיון בוועידת לשכת שמאי המקרקעין שנערכה באילת, נשאל יו"ר ועדת הפנים ח"כ יעקב אשר על העמדה החרדית בסוגיית הגיוס, ח"כ אשר הבהיר כי מדובר ב"פצע פתוח בחברה הישראלית שיכול להיפתר רק בהידברות"

ח"כ אשר: "מי שיעשה שימוש פוליטי בנושא הגיוס - ייכשל"
חה"כ יעקב אשר צילום: באדיבות המצלם

יו"ר ועדת הפנים ח"כ יעקב אשר השתתף אתמול (ראשון) בוועידת שמאי המקרקעין, שם התייחס בהרחבה לשלל נושאים בתכנון ובניה, כמו יוזמתו לחקיקה מחדש של חוק התכנון והבנייה המיושן והמסורבל, קיצור הליכים בשומות קרקע של עד 100 אלף שקל, חוק המטרו ועוד.

לקראת סוף הראיון, בהתייחסות לשאלה על סוגיית הגיוס ציין ח"כ יעקב אשר כי "הנושא הזה הוא פצע פתוח בתוך החברה הישראלית. אבל אם מישהו חושב שהוא יעשה בפצע הזה שימוש פוליטי או ינסה להוביל זאת בכוח על הראש של מישהו ובצורה לא חכמה, אז אולי יהיו כמה פוליטיקאים שיקוששו כך עוד 2-3 מנדטים אבל הם לא יצליחו להביא שום פתרון שהוא אמיתי.

"יש כאן נושאים אמוניים וערכיים, שלאחרים קשה לקבל אותם ואף קשה להסביר אותם. אבל מי שינסה לעשות בזה שימוש למטרה פוליטית, זה לא יעבוד לו. הפתרון האמיתי צריך לבוא בהידברות".

הוא הוסיף כי "בשונה מציבורים אחרים שהם אזרחי מדינת ישראל ועליהם לא נמצאת החובה הזאת, אנחנו כולנו בני אותו עם. אפשר להגיע לפתרון רק באמצעות הבנה, הכלה והידברות. צריך לעשות הכל כדי שהעם הזה לא יקרע", אמר ח"כ אשר.

חוק הגיוס יעקב אשר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד