י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
שינויים בייצור

חדשות עצובות: מובילאיי תפטר עשרות עובדים

לפי הפרסום של מובילאיי, 130 עובדים ברחבי העולם יושפעו מהמהלך. העובדים שייכים ליחידת ה"אפטר מרקט" שאחראית בין היתר על פיתוח מערכות המובילאיי

חדשות עצובות: מובילאיי תפטר עשרות עובדים
מובילאיי מפטרת עובדים ביחידה האחראית על התקנת המערכות ברכבים שאינם מצוידים בכאלה מהמפעל צילום: מובילאיי

מובילאיי, מהחברות הבולטות ביותר שפועלות בשוק האוטו טק הישראלי תפטר עשרות עובדים, כך מודיעה החברה. העובדים האלה שייכים ליחידת ה"אפטר מרקט" כלומר היחידה שאחראית בין היתר על פיתוח מערכות המובילאיי שאנחנו ראינו בשנים האחרונות מוצמדות לחלון של מכוניות בישראל.

למי שזוכר, המערכות של מובילאיי אינן ציוד מקורי של היצרן, זאת אומרת שהן לא מורכבות במפעל של היצרן אלא בישראל – ותפקידן הוא לצפצף כאשר אנו מתקרבים יותר מדי למכונית שמקדימה. הבעיה היא שכיום המערכות האלה כבר לא הכי מתקדמות, כי יצרני הרכב בעצמם כבר מתקינים במפעל מערכות שיודעות לא רק כיצד לצפצף כשמתקרבים למכונית שמקדימה אלא גם לבלום את הרכב - וגם להזיז את ההגה בשעת הצורך. ולכן כעת במובילאיי מודיעים על סגירה הדרגתית של יחידת ה"אפטר מרקט" שמספקת את המערכות האלה.

לדברי פרופסור אמנון שעשוע, נשיא ומנכ"ל מובילאיי. "יחידת ה-IMS שבעבר נקראה יחידת האפטר מרקט, תרמה בתחילת הדרך למובילאיי והוכיחה שניתן לספק בטיחות בצורה יעילה ובמחיר נמוך, והיוותה זרז מרכזי להטמעת טכנולוגיות ADAS בכלי רכב חדשים. למרבה הצער, ההצלחה של מוצרי ה-ADAS של מובילאיי המותקנים על ידי יצרניות הרכב בתהליך ייצור הרכב, צמצמה את ההזדמנויות להטעמת פתרונות בשוק לאחר ייצור הרכב, עד לנקודה שבה המשך פעילות היחידה כבר אינו כדאי".

לפי הפרסום של מובילאיי, 130 עובדים ברחבי העולם יושפעו מהמהלך – ומובילאיי "מחויבת לספק את צרכי הלקוחות הקיימים של היחידה בטווח הזמן הבינוני".

 

מובילאיי פיטורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד