כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
זעקה גדולה

מה יעשה הגה"צ רבי אלימלך בידרמן שליט"א באשמורת הבוקר של פורים?

בבוקר היום הגדול, יום הפורים, לאחר לילה ספוג בדמעות בקריאת כל ספר התהילים, יעמוד הגה"צ רבי אלימלך בידרמן שליט"א, ויזעק זעקה גדולה ומרה • וכך הוא כותב: "אין ספק שמי ששותף בצדקה קדושה זו… יקוים בו כל הפושט יד נותנים לו במידה טובה" • היערכות חסרת תקדים במשרדי 'ועד הרבנים' לקראת החלוקה השנתית של 'מתנות לאביונים'

מה יעשה הגה"צ רבי אלימלך בידרמן שליט"א באשמורת הבוקר של פורים?
הרב בידרמן נרתם למען האביונים צילום: ועד הרבנים

זה יקרה באשמורת הבוקר של יום הפורים, בהשעה המסוגלת שבו יחל היום הקדוש עליו נאמר פורים-כפורים. לפנות הבוקר, בשעה שאין מקטרגין בעולם, יישב הגה"צ רבי אלימלך בידרמן שליט"א, שעם ישראל כולו נשען על עצותיו וברכותיו, ויתפלל. במשך כל הלילה, בדביקות ובהתרגשות, יסיים את כל ספר התהילים, כפי שהוא נוהג מדי שנה בשנה.

ואז, בבוקרו של יום, בשעות הראשונות של נצנוץ החמה, לאחר קריאת כל ספר התהילים, בעת רצון שיש פעם אחת בשנה, יעמוד הגה"צ רבי אלימלך בידרמן שליט"א, ויקח את כל השמות של התורמים 'מתנות לאביונים' לאלפי המשפחות הנזקקות של 'ועד הרבנים'.

ולא לחינם הוא מקדיש את השעה המסוגלת הזו, עבור תורמי 'ועד הרבנים'. זה החל בביקור המפתיע שערך במשרדי 'ועד הרבנים'. זו הייתה שעת לילה מאוחרת. הגה"צ רבי אלימלך בידרמן שליט"א ביקש להגיע ולראות מקרוב, איך מתנהלת האימפריה של 'ועד הרבנים'? איך מטפלים באלפי משפחות? איך מסייעים למאות אלמנות ויתומים?

והוא הגיע למשרדים. בעצמו. לחזות בעיניו במתרחש. ובמשך שעה ארוכה לא פסק מלהתפעל. הייתה זו שעה מרוממת ומרגשת ביותר, שנציגי 'ועד הרבנים' מרגישים את הרחמים העצומים של הגה"צ שליט"א על צרותיהם של עם ישראל, כיצד הוא מתעניין, שואל ובודק, כיצד ניתן עוד לסייע.

להגה"צ רבי אלימלך בידרמן שליט"א "אין ספק" שתזכו למידה כנגד מידה>>>

ואז, ברגע אחד, יוצאת ההבטחה מפיו. כן, השנה הוא יקדיש את אמירת התהילים עבור התורמים ל'ועד הרבנים'. והוא מבטיח, בכתב ידו: "אין ספק שמי ששותף בצדקה קדושה זו בפרט בימי הפורים המסוגלים, שיקוים בו ובכל ב"ב מש"כ בספרים כל הפושט יד נותנים לו משמים במידה טובה ישועה ורחמים, רפואות, ישועות גדולות שידוכים טובים ובנקל, זש"ק, ונחת מכל הצאצאים בלי שום עגמת נפש ופרנסה בריוח גדול".

הגה"צ רבי אלימלך בידרמן מבטיח זיווגים הגונים, נחת מהצאצאים ופרנסה בריווח עבור כל התורמים מתנות לאביונים על ידי ועד הרבנים. מה שאלתך??? וינתן לך!!!

בתוך כך, נשלמות ההכנות ב'ועד הרבנים' לקראת מבצע "חלוקת מתנות לאביונים" בכל רחבי הארץ, בשליחותם של מרנן ורבנן מאורי הדור שליט"א, ובשליחות עמך בית ישראל, להעביר את המתנות לאביונים לאלפי המשפחות הנזקקות, לעבור מעיר לעיר ומשכונה לשכונה, ושלא להניח אף משפחה אחת שלא תשמח בפורים כראוי.

במקביל, נערכים ב'ועד הרבנים' לקראת מעמד התפילה, בראשות מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א, מכל העדות והחוגים, אשר יעתירו בתפילה בעיצומו של היום המסוגל - יום הפורים, על כל התורמים לשמח אלמנות ויתומים, ולסייע במקרים קשים ומורכבים ביותר.

כך תזכו גם אתם השנה לקיים את מצוות מתנות לאביונים בהידור?>>

אלימלך בידרמן ועד הרבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד